یکی از سایت های استان
پیرامون عملکرد شبکه استانی دنا بسیاری از کارشناسان فرهنگی – اجتماعی معتقدند این شبکه نتوانسته نسبت به هزینه هایی که از بیت المال دریافت می کند، در خدمت به جامعه موثر باشد و به همین علت در دور افتاده ترین روستاهای استان نیز شاهد ورود ماهواره هستیم
کد خبر: ۱۰۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد یکی از سایت های استانی از دعوت دکتر هدایت خواه کاندید احتمالی انتخابات مجلس پیش رو در حوزه دنا و بویراحمد واکنش نشان داده است و با انتقاد از این دعوت عملکرد کلی صدا وسیمارا زیر سئوال برده است.

بویر نیوز نوشته:شبکه استانی دنا اخیرا اقدام به پخش سخنرانی یکی از ا کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی کرد که با انتقادات زیادی در شبکه های مجازی همراه بود.

 شبکه دنا بگونه ای سخنرانی ستار هدایت خواه یکی از محتمل ترین کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی کرد که گویی قصد دارد از وی به عنوان یک چهره تصمیم گیرنده در اذهان القا کند و این در حالیست که بارها استاندار، فرمانداران و مدیران دولتی از نحوه اطلاع رسانی و به اصطلاح پخش ۳۰ ثانیه ای جلسات و صحبت هایشان گلایه داشته اند.

گویا این شبکه استانی از سخنان هدایت خواه را تحت عنوان مسئول ستاد مردمی و جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد روی آنتن برده است.

انتقادات در حالی هر روز از شبکه دنا بخاطر بسیاری از برنامه های طنز اهانت آمیز، جهت گیری ها، کپی برداری از سایر برنامه ها، پخش برنامه های تکراری و بی محتوا رو به گسترش است و علاوه بر انتقادات روزافزون به خاطر این مسائل، پخش آگهی عملکرد با دریافت هزینه و بایکوت خبری در غیر اینصورت، چندی پیش سر و صدایی زیادی به راه انداخت.

پیرامون عملکرد شبکه استانی دنا بسیاری از کارشناسان فرهنگی – اجتماعی معتقدند این شبکه نتوانسته نسبت به هزینه هایی که از بیت المال دریافت می کند، در خدمت به جامعه موثر باشد و به همین علت در دور افتاده ترین روستاهای استان نیز شاهد ورود ماهواره هستیم.

علیرغم انتقادات مدیران و مسئولان دولتی از رویکرد گزینشی شبکه دنا، تقریبا سایر کاندیداهای انتخاباتی هیچ جایی در خلال برنامه های این شبکه ندارند و اتفاقا برای اولین بار است یک کاندیدای انتخاباتی در این شبکه دیده می شود.

بنظر می رسد اگر همین روند اعمال سلیقه در این شبکه رسانه ملی که هزینه های بالای آن از بیت المال تامین می شود، ادامه یابد اندک مخاطب این رسانه هم بزودی شبکه های دیگری برای خود برخواهند گزید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار