وزیر خارجه اسراییل در پاسخ به ضرب المثل ایرانی " شتر در خواب بیند پنبه دانه ..." که امیرعبدالهیان در توییتی خطاب به او نوشته بود، به شعری از سعدی متوسل شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 05 January 2022

وزرای خارجه اسراییل و ایران در دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" در توییتر جدال کردند.


به گزارش تابناک ایلام، در پی توییت اخیر "حسین امیر عبدالهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره تهدیدات رژیم اسراییل به اقدام نظامی علیه ایران، "یائیر لاپید" وزیر خارجه اسراییل امروز از طریق توییتر با بازنشر توییت امیرعبدالهیان به توییت او پاسخ داد.


امیر عبدالهیان دیروز در توییتی با اشاره به مصاحبه اخیر لاپید مبنی بر توانایی غیرقابل تصور اسراییل برای حمله نظامی علیه ایران نوشته بود:" اظهارات آشفته وزير خارجه رژيم جعلی اسراییل در قبال ملت بزرگ ایران، مصداق این ضرب المثل معروف ایرانیست که« شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه». با اقتدار و عقلانیت از حقوق، منافع و‌پیشرفت ملت دفاع می کنیم. صهیونیسم جایی در آینده جهان ندارد."

لاپید روز جمعه در مصاحبه ای گفته بود رژیم تل آویو توانایی هایی برای اقدام نظامی علیه ایران دارد که در مخیله هیچ کسی نمی گنجد و اگر منافع تل آویو از جانب ایران تهدید شود، قادر است به صورت یکجانبه علیه ایران اقدام کند.


امروز لاپید با بازنشر توییت امیرعبدالهیان که در واکنش به اظهارات تهدید آمیز اخیر او علیه ایران نوشته بود در رشته توییتی نوشت:" رژیم افراطی ایران اسراییل را تهدید به نابودی می کند، اما همچنان در این نبرد شکست خواهد خورد. حکومت شکست خورده ایران این کشور را از درون ویران می کند. به قول شاعر ایرانی سعدی: « اصل بد نیکو نگردد زانکه بنیادش بد است. »."

او در توییتی دیگر افزود:" ایرانیان باید بدانند که رژیم آنها مسبب زندگی فلاکت بار آنهاست. دولت اسراییل قوی است و اجازه نخواهد داد که شهروندانش آسیب ببینند."

جدال توییتری وزرای خارجه اسراییل و ایران با ضرب المثل ایرانی و شعر سعدی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار