"احمد وحیدی" وزیر کشور روز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد مرکز این استان شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 29 November 2021


وزیر کشور بدو ورود به بیرجند مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت و سپس برای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به گلزار شهدای بیرجند رفت.
دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حضور در نشست شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی از برنامه‌های وحیدی در سفر به این استان است.
"جواد قناعت" که در جلسه چهارشنبه سوم آذر ماه هیات وزیران به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی رای اعتماد گرفت، امروز (هشتم آذر) با حضور وزیر کشور در بیرجند معرفی می‌شود.
همچنین در این آیین از "حمید ملانوری" استاندار سابق خراسان جنوبی که از آبان سال گذشته تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت، تقدیر می‌شود.
استاندار جدید خراسان جنوبی متولد سال ۱۳۴۴ است که از سال‌ ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ استاندار گلستان بود.
وی طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۸ تا پیش از انتخاب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، معاون امور توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان بوده است.
همچنین یادواره سردار سرلشکر شهید حاج محمدناصر ناصری و مجاهدین بدون مرز خراسان جنوبی عصر امروز (دوشنبه) با سخنرانی وزیر کشور در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.
وزیر کشور صبح امروز با سفر به ایلام در آیین تکریم و معارفه استاندار این استان شرکت کرد.
استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار