برنامه اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 16 November 2021
 
 از سوی دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی، برنامه اجرایاعلام برنامه اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی نمایش‌های راه یافته به مرحله پایانی این جشنواره به میزبانی شهرستان قاینات اعلام شد.
مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی گفت: براساس زمان بندی انجام شده ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۶ آبان، پانزدهمین جشنواره تئاتر استان با حضور علی عابدی، نادر برهانی مرند و اتابک نادری داوران جشنواره و با اجرای نمایش "کمدی استشمامات" به کارگردانی رسول و صابر رنجبر در تماشاخانه آفتاب قاین آغاز خواهد شد.
میرزنگویی با اشاره به این که ساعت ۱۱:۳۰ "تو را نشان دادم انگشتم از هوش رفت" به کارگردانی زهرا صرافیان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قاین اجرا می‌شود، افزود: عصر چهارشنبه ۲۶ آبان نمایش "جام حذفی" کار گروهی از شهرستان طبس در سالن گلبانگ بیرجند و "پاپاراتزی" به کارگردانی میثم صدرا از شهرستان بیرجند در محل پلاتو دکتر کامیابی مسک شهرستان بیرجند به روی صحنه خواهند رفت.
به گفته وی صبح روز پنجشنبه ۲۷ آبان نمایش "اگزیستنس" به کارگردانی مرتضی برومند و "دختر نارچین" به کارگردانی مهدی سالمی در تماشاخانه آفتاب قاین با حضور هیات داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.
مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی گفت: به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، هر تئاتر در سالن تعیین شده و با حضور داوران و بدون تماشگر اجرا می‌شود.
وی افزود: اعضای سایر گروه‌های حاضر در جشنواره و همچنین عموم علاقه مندان می‌توانند اجرای زنده هر نمایش را در ساعت تعیین شده از طریق صفحه قاین تئاتر به نشانی instagram.com/qaen.theater تماشا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار