۱۳ شهریور ۱۴۰۲ بود که استاندار خراسان جنوبی از سفر سید ابراهیم رئیسی، همزمان با اربعین حسینی به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: فلسفه این سفر، دیدار مردمی است.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ 22 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، در گفت‌وگوی ویژه خبری از سفر رئیس جمهور همزمان با اربعین حسینی به استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم استان برای دیدار با رئیس‌جمهور مردمی، ایشان هم دنبال فرصتی بودند که به درخواست مکرر مردم مبنی بر این تقاضا پاسخ مثبت بدهند؛ و اینک در خرداد ۱۴۰۳ خراسان‌جنوبی‌ها نمی‌دانستند روزی پر از حسرت برای دیدار دوباره با رئیس جمهورشان برسد، روزی که لبخند گرم و صمیمی نماینده خبرگان رهبریشان را نداشته باشند.
هر زمان که از سفر و دستاورد‌ها قلم میزدیم، پر از شوق و دستاورد برای مردم کویر بود از صداقت و دیده شدن در دورترین نقاط مرزی تیتر بود و، اما اینروزها.

آن زمان روستائیان و مرزنشینان می‌دانستند اگر حرف یا مشکلی دارند، قطعا به گوش رئیس جمهورشان می‌رسد.

آیت‌الله رئیسی، تکیه گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بود و مردم استان خراسان‌جنوبی نسبت به خصوصیات اخلاقی و کاری ایشان کاملاً آگاه هستند.

اینروز‌ها مردم خراسان جنوبی نه تنها رئیس جمهور بلکه نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری را از دست داده اند و این عزا برای مردم استان بسیار سنگین است.

شهید آیت‌الله رئیسی در جریان سفرهایشان به استان خراسان جنوبی، به میان مردم رفته و رو در رو پای حرف دل مردم این منطقه می‌نشستند، از صحبت با روستائیان تا دلجویی از فرزندان شهید، از حل مشکلات معدن‌نشینان تا بررسی موضوعات جاده و کم آبی برای خراسان‌جنوبی.

شهید سید ابراهیم رئیسی در اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی بیرجند گفت: «بار‌ها به همکاران و مدیران دولتی و تذکر داده‌ام که بزرگ‌ترین افتخار همه ما این است که خدمتگزار و نوکر مردم هستیم» و اکنون در راه خدمت و برای مردم...

مردم خراسان جنوبی خوب می‌دانند که رئیس جمهورشان در ارتباط با مردم به ویژه مناطق محروم نگاه ویژه داشت و فردا قرار برای دیداری دوباره گذاشتند دیداری که پر از حسرت خواهدبود.

سبکبال بر موجی از مه، به قاف تماشا رسیدند
به صبحِ تشرف به خورشید، به دیدار فردا رسیدند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار