عضو هیات علمی جامعه المصطفی قم گفت: شهید آیت الله رئیسی از همان ابتدای انقلاب جهادی و مخلصانه کار می‌کرد، ایشان برای کسب رضای خدا کار و زندگی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ 24 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام زمانی، عضو هیات علمی جامعه المصطفی قم در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: تشییع شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در بیرجند افتخارآفرین بود و مردم همه در غم از دست دادن آنان اشک می‌ریختند و این اشک برخواسته از عشق و ایمان بوده است.
وی بیان کرد: خداوند محبت و مودت انسان‌های خدمتگزار را در قلب مردم قرار می‌دهد، و شهید جمهور آیت الله رئیسی، متواضعانه برای مردم خدمت کرد و خدا او را بلند کرد.
حجت‌الاسلام زمانی در خصوص دوستی صمیمانه ۵۰ ساله خود با شهید آیت الله رئیسی، گفت: ایشان از سال ۵۴ کار مبارزاتی می‌کرد و جان خود را در کف دست گذاشت و جزو مبارزین بوده و مخلصانه پای کار انقلاب بوده است و برای کسب رضای خدا کار و زندگی کرد.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی قم بیان کرد: آیت الله رئیسی خدمت به مردم را از مولایش علی (ع) یاد گرفته بود و انتظار تشکر و دیده شدن نداشت.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید و خادم ملت به طور میانگین بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت در شبانه روز کار می‌کرد، ادامه داد: ایشان معاونت بین‌الملل را در آستان قدس رضوی برای ترویج معارف امام رضا علیه السلام راه‌اندازی کرد.
حجت‌الاسلام زمانی گفت: شهید آیت الله رئیسی خوابش را در ماشین داشت و روز تعطیلی نداشت و شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کرد.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی قم در ادامه مردم‌داری و تواضع را جزو ویژگی‌های مهم شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور شهید به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد محض داشت و به همین جهت تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب داشت.
وی بیان کرد: زمان پیامبر اکرم (ص) هم مسلمانان سست عنصری بودند که پشت سر پیامبر گرامی نماز می‌خوانند، اما دستورات رسول الله را نمی‌پذیرفتند، این‌ها را در عصر حاضر هم داشتیم، اما شهید آیت الله رئیسی تابع محض دستورات رهبری بود.
حجت‌الاسلام زمانی با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: شیعه‌ای ایمانش کامل است که تابع محض دستورات رهبر معظم انقلاب باشد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار