مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۱۱ رتبه اول تا سوم دهمین جشنواره نوجوان سالم توسط معلمان و دانش آموزان شهرستان های بیرجند، سرایان، بشرویه و طبس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 01 September 2021

به تابناک خراسان جنوبی ، " محمدعلی واقعی" با اشاره به مشارکت ۶ هزار و ۳۰۰ دانش آموز استان در این جشنواره گفت: از این تعداد ۴۰ دانش آموز منتخب استان جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آوردند.
وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای مهارت های زندگی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر دربین دانش آموزان دوره ابتدایی ، متوسطه اول و دوم عنوان کرد.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۳ محورخلاقیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه ای و ابتکارات جامعه محور (یاریگران زندگی) ، گفت:
مرتضی کاروان مقدم موفق به کسب مقام دوم کشور در  رشته نرم افزار و چند رسانه ای شد و ریحانه فرهادی و مرضیه شفیعی در رشته نقاشی (گواش)، و کوثر کسمایی در رشته نقاشی (مدادرنگی) به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم کشور شدند.
این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد:  در بخش معلمان عبدالخالق احراری ، عبدا... احراری ، الیاس احراری و همچنین مهین محمودی و الهام احراری به صورت مشترک موفق به کسب مقام دوم کشور در رشته پروژه نوآورانه(اقدام پژوهی) شدند.
به گفته وی دانش آموز دبستان شهید فلاحی طبس نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در رشته تدوین نیمرخ چالش ها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار