مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا در قم و ضرورت همدلی و تعامل دستگاه‌ها در بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود جهت کنترل و افزایش آمار واکسیناسیون، مجموعه ورزشی شهرداری در منطقه نیروگاه به مرکز جدید واکسیناسیون تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۸۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 17 August 2021

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص این خبر اظهار داشت: به همین منظور و برای بهبود در روند واکسیناسیون گروه های هدف در قم یکی از مجموعه های ورزشی در منطقه نیروگاه در حال آماده سازی است تا دسترسی مردم به مراکز تجمیعی با سهولت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید دست به دست هم دهند تا از بحران کرونا عبور کنیم، تاکید کرد: در این زمینه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم آمادگی دارد تا تمام توان خود را برای مهار این ویروس مرگبار روی کار بیاورد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در ادامه یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بخشی از فعالیت های این سازمان در طول دوران شیوع بیماری کرونا به فرهنگ سازی در خصوص پیشگیری از شیوع این بیماری معطوف شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار