فرمانده سپاه شهرستان خوی ازاجرای بیش از500برنامه درقالب30عنوان درهفته دفاع مقدس ،درشهرستان خوی خبر داد
کد خبر: ۹۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 20 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، محمد باقرعلایی درنشت خبری با خبرنگاران با اعلام این خبرگفت:درطول یک هفته نمی تواناز خود گذشتگی ، ایثارگری وشهادت رزمندگان 8سال دفاع مقدس رابیان کردبلکه با اجرای این برنامه هادرطول این هفته باز خوانی دوران دفاع مقدس است تا نسل جدید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورند.

محمد باقرعلایی بابیان اینکه 30عنوان برنامه درطول این هفته برگزارمی شود افزود: بیش از500برنامه درقالب30 عنوان برنامه داریم کهروز اول این هفته (31 شهریور) به عنوان «نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی» نامگذاری شده است که رژه خواهند رفت و آخرین تجهیزات ارتش و سپاه به نمایش گذاشته می شود.

وی به اهم برنامه هایی که بصورت شهرستانی بامشارکت ادارات ،ارگان ها ونهادهادراین شهرستان برگزارمی شود گفت:از این برنامه هاحدودا480برنامه درپایگاها ی محلات برگزارمی شودکه هرپایگاه یکی از این برنامه هارا اجرا خواهدکرد.

وی بابیان اینکه17یادواره درسطح شهراجرا می شود افزود:غباروبی وعطرافشانی مزارشهدابرگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس،همایش عفاف وحجاب،اعزام نیروهای پزشکی به مناطق محروم،برگزاری مسابقات ورزشی،دیداروتجلیل ازخانواده های شهدا وایثارگران وشرکت دردعای عرفه ازجمله مهمترین برنامه های اجرایی در طول این هفته است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه هایی در هفته دفاع مقدس کردو گفت: در زمینه محرومیت زدائی و اقتصاد مقاومتی 95 طرح درزمینه پرورش شترمرغ بومی،زنبورداری ،دامداری ،پرورش قارچ وغیره با اعتباربالغ بر2میلیاردو250میلون تومان وبرای اشتغال زایی به35نفر افتتاح می شود.

فرمانده سپاه خوی درپایان خاطر نشان کرد وگفت:سپاه شهرستان خوی درزمینه جهادسازندگی ،ادارات وغیره فعالیت های گسترده ای که درسال 93داشته امسال به عنوان سپاه برتردرسطح استان معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار