معاون اول رئیس جمهوری در بیرجند:
معاون اول رئیس جمهوری بعد از ظهر امروز پس از دیدار با مردم زاهدان وارد بیرجند شد و در فرودگاه مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی قرار گرفت
کد خبر: ۹۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 19 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناک اسحاق جهانگیری هنگام ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران به مردم استان مژده داد که: خراسان جنوبی در آینده نزدیک صاحب راه آهن خواهد شد و پروژه راه آهن شرق کشور که از چابهار به مشهد متصل می شود پس از اتصال به زاهدان به بیرجند متصل و با عبور از دیگر شهرهای خراسان جنوبی به مشهد خواهد رسید.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: در بودجه امسال برای این پروژه اعتبار تخصیص یافته و مطالعات آن درحال نهایی شدن است. دسترسی به شبکه راه آهن از آرزوهای دیرینه مردم این استان به ویژه اهالی و سرمایه گذاران در بیرجند و فردوس است که محور اقتصاد استان محسوب می شوند.
جهانگیری همچنین تاکید کرد: در دوران پساتحریم منابع  مالی جدیدی در اختیار کشور قرار می گیرد که امیدواریم با این منابع طرح های توسعه ای بیشتری به اجرا درآید و همچنین بتوانیم در استان خراسان جنوبی پروژه راه آهن را بطور نهایی اجر کنیم.
معاون اول رئیس جمهوری,  خراسان جنوبی را مهمترین محور ارتباط سواحل جنوبی ایران با آسیای میانه معرفی کرد و یادآور شد که: برای بهره برداری از این استعداد, باید زیرساخت های لازم در استان ایجاد شود و با توجه به ظرفیت های معدنی استان, باید زمینه فراوری این مواد نیز در استان فراهم شود.
معاون اول رئیس جمهوری در سفر به بیرجند، امروز ساختمان تامین اجتماعی استان، بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند و همچنین تصفیه خانه آب شرب بیرجند را افتتاح کرد و با شرکت در شورای اداری استان خراسان جنوبی مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.
خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار