رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی خبر داد:
رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی از پیش بینی ۱۱۵ شعبه برای انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند خبر داد. "خوش خبر" با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: الزامات لازم برای برگزاری انتخابات در حال تهیه و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط هم برای متولیان و مسئولان پیش بینی شده است. وی آگاهی رسانی به مردم برای نحوه رأی دادن، از طریق محتواهای تولیدی در رسانه ملی، خبرگزاری ها و فضاهای مجازی را از جمله برنامه های مدنظر بیان و تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود، برای تشویق مردم به حضور در انتخابات و ایجاد اطمینان خاطر از سلامت شعب اخذ رأی استفاده شود. به گفته وی؛ با توجه به شرایط کرونایی، ساعت رأی گیری تا ۲ بامداد خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 29 May 2021

تکلیف رسانه ها

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش در سی و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در راستای آگاهی بخشی، را تکلیف رسانه های استان دانست.
"خوش خبر" همچنین
استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را مورد تاکید قرار داد و از نقش کلیدی شورای اطلاع رسانی استان در زمینه تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی سخن گفت.

رعایت اخلاق انتخاباتی

رئیس شورای اطلاع رسانی
استان در ادامه بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید و اظهار کرد: اکنون که مردم و نامزدها تنور انتخاباتی را گرم می کنند، باید نگاه مشترک تبعیت از قانون را در خود تقویت کرده، اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند.
به گفته وی؛ مردم باید با تکیه بر توانمندی ها، از تخریب و سیاه نمایی پرهیز کنند تا سلامت انتخابات تضمین شود.
وی تصریح کرد:اگر فردی بخواهد منافع شخصی و جناحی را به گونه ای دنبال کند که موجب تخریب منافع ملی شود، دستگاه های قضایی و بازرسی بدون مماشات ورود کرده و فرد خاطی را به مراجع قانونی خواهند سپرد.

تصمیمات انتخاباتی ستاد کرونا

خوش خبر یادآور شد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، الزاماتی برای تبلیغات انتخاباتی تعیین شده تا علاوه بر کاهش تجمعات، شاهد حضور مردم در فضاهای باز باشیم.
وی تصریح کرد: طبق محدودیت های اعلام شده، در مناطق قرمز حداکثر ۱۵ نفر، در مناطق نارنجی ۲۰ نفر و در مناطق زرد ۳۰ نفر اجازه حضور در فضاهای بسته را دارند.
به گفته وی؛ در محیط های روباز نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت فضا امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار