در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح شد:
بر اساس آخرین رنگ بندی در حال حاضر شهر قرمز در خراسان جنوبی نداریم. این مطلب را استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مطرح و تأکید کرد: با رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی، شاهد شدت گرفتن سیر نزولی بیماری کرونا در استان خواهیم بود. به گفته " ملانوری" در شرایط حاضر شهرستان های بیرجند، قاین، فردوس، بشرویه، طبس و نهبندان به رنگ نارنجی و شهرستان های سربیشه، زیرکوه، درمیان، خوسف و سرایان به رنگ زرد هستند.
کد خبر: ۹۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 24 May 2021

به گفته وی بر اساس این رنگ بندی ها، تغییراتی در محدودیت های قبلی اعمال می شود.
وی با بیان این که بر اساس آخرین مصوبات، نماز جمعه در هر شرایط رنگ بندی برگزار می شود، افزود: برگزاری نماز در فضای باز و با حضور ۷۵ نفر در شهرهای قرمز و ۱۰۰ نفر در شهرهای نارنجی از الزاماتی است که باید مدنظر باشد.
وی یادآور شد: برگزاری نماز جماعت و مراسم مذهبی و اجتماعات نیز تابع همین مصوبه است.
استاندار با اشاره به این که با پیگیری های انجام شده سینماها در گروه ۲ قرار گرفته و مجاز به فعالیت هستند، گفت: طبق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا، مجموع مشاغل غیر فعال به اندک رسیده است.
ملانوری در ادامه از آسیب های کرونا به واحدهای صنفی و تولیدی صحبت کرد و تامین ماسک های مورد نیاز دستگاه های اجرایی و نهادها از واحدهای تولیدی داخل استان را مورد تاکید قرار داد.
استاندار گفت: رعایت ضوابط بهداشتی و افزایش آمار استفاده از ماسک ، سیر نزولی بیماری را در استان به همراه داشته است.
وی همچنین بر تاکید بر رعایت شیوه نامه ها توسط نامزد ها و ستادهای انتخاباتی اظهار کرد: برگزاری هر گونه تجمعی در فضای بسته برای نامزدها ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار