دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود:
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود، گفت: شورای جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان متشکل از ۱۷ نخبه فرهنگی و اجتماعی است که رسالت مطالبه‌گری دارند.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 13 March 2021
 
مطالبه‌گری مهمترین رسالت جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی است

 

به گزارش تابناک سمنان مصطفی واحدی در حاشیه نشست مقدماتی شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود به مناسبت تمدید حکم سه ساله اعضای جبهه انقلاب فرهنگی استان سمنان و شهرستان شاهرود، با بیان اینکه شورای جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی متشکل از ۱۷ نخبه فرهنگی و اجتماعی است که هر کدام در جایگاه خود به فعالیت‌های گسترده فرهنگی مشغول هستند، بیان کرد: مطالبه‌گری از مسئولان خرد و کلان شهرستانی رسالت اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جبهه فرهنگی ظرفیت عظیمی از پشتوانه مردمی را در اختیار دارد که در دوره جدید قرار است با فعال کردن شورای کیفی و کارآمد به اقدامات مهمی از جمله تثبیت این نهاد مردمی در شهرستان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، رسد و شناسایی معضلات اجتماعی بپردازد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهرود با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی بازوی توانمندی برای قرارگاه فرهنگی و ائمه جمعه محسوب می‌شود، افزود: به دنبال تشکیل شورای جدی برای پرداختن به مطالبات فرهنگی و اجتماعی شهرستان هستیم و مصلحت مردم را بر تمام امور ترجیح می‌دهیم.

واحدی با بیان اینکه معاونت‌ها و کارگروه‌ها به مقتضیات ضرورت‌ها و ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و اجتماعی شهرستان شکل خواهد گرفت چرا که جبهه فرهنگی نماینده مردم است، افزود: جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی یک تشکل مردمی کشوری است که زیر مجموعه قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) بوده و توسط رابط و یا دبیر انتخابی نسبت به توانمند سازی، حمایت و جبهه سازی مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور فعالیت می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار