همزمان با سعید مبعث هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی ویژه خانواده زندانیان و افراد نیازمند در شهرستان ری توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 10 March 2021

 

رئیس اتحادیه انباردارن شهرستان ری در این مراسم گفت: تامین مالی، خرید و جمع آوری این اقلام از روز ولادت حضرت علی (ع) توسط انبارداران شهرستان ری آغاز شد و هم اکنون در آستانه مبعث رسول اکرم (ص) در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

سید محسن کشاورز با بیان اینکه اعتبار تامین این بسته‌های معیشتی در حدود هفت میلیارد ریال است که توسط اعضای اتحادیه انبارداران تامین شده است، افزود: بسته معیتشی توزیع شده شامل برنج، چای، ماکارونی، تن ماهی، روغن، حبوبات، قند و شکر می‌باشد.

کشاورز در خصوص نحوه توزیع و جامعه هدف این بسته‌های معیشتی نیز، خاطرنشان کرد: این اقلام توسط مساجد، بسیج، کمیته امداد و سایر خیریه‌ها توزیع می‌شود.

دادستان شهرستان ری نیز در این مراسم با بیان اینکه ۲۷۰ بسته نیز ویژه خانواده زندانیان خواهد بود، افزود: متاسفانه شرایط بد اقتصادی مردم با شیوع ویروس منحوس کرونا گره خورده است و در این شرایط درآمد بسیاری از مردم کاهش پیدا کرده و تعداد زیادی هم شغلشان را از دست داده اند.

غلامرضا نوفرستی با توصیه به افراد توانمند و دارای تمکن مالی برای کمک هرچه بیشتر به نیازمندان اظهار داشت: کسانی که در قالب کمک‌های مومنانه بخشی از مال خود را در راه حمایت از افراد نیازمند انفاق می‌کنند در حقیقت اموالشان را بایگانی می‌کنند که خوشبختانه این موضوع در میان اصناف و به ویژه انبارداران شهرستان ری وجود دارد.

این ششمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی توسط انبارداران شهرستان ری در میان افراد نیازمند شهرستان ری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار