در رسانه ها:
همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی در مهر ماه، تعداد مسافران اتوبوسرانی افزایش می یابد،144 طرح اشتغال زايي با هزينه 14 ميليارد و 248 ميليون ريال در 5 ماه امسال براي مددجويان تحت پوشش این نهاد در شيروان اجرا شد،در پی وقوع زلزله 4.7 ريشتري هشتم شهريور در اسفراين به 2 بناي تاريخي در روستاي بيدواز اين شهرستان100 ميليون ريال خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 12 September 2015


به گزارش تابناک خراسان شمالی،مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری خراسان شمالی گفت: ناوگان اتوبوسرانی بجنورد 22 اتوبوس به سیستم کلی ناوگان درون شهری اضافه می کند.

ریاحی با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی در مهر ماه، تعداد مسافران اتوبوسرانی افزایش می یابد، گفت: از این تعداد 12 ناوگان به خطوط دانشجویی و 10ناوگان به خطوط سابق حمل و نقل عمومی افزوده میشود.

وی افزود:در حال حاضر 55 ناوگان درخطوط دانشجویی و همگانی فعالیت می کنند و ساعت کاری این خطوط 6:30دقیقه صبح تا 21:30 شب است.

ریاحی با اشاره به اینکه از اول مهر ماه سال جاری این سازمان خطوط دانشجویی دانشگاه دولتی را برعهده گرفته است، گفت: از خطوط دانشجویی 6خط به دانشگاه اشراق و 6 خط به دانشگاه دولتی اضافه می شود



ایجاد 144 طرح اشتغال زايي براي مددجويان کمیته امداد شیروان



مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شیروان از اجرای 144طرح اشتغال برای خانواده های تحت حمایت این نهاد خبر دا

قربان احمدی فر گفت: 144 طرح اشتغال زايي با هزينه 14 ميليارد و 248 ميليون ريال در 5 ماه امسال براي مددجويان تحت پوشش این نهاد در شيروان اجرا شد.

وی اظهار داشت:از اين تعداد 35 طرح با هزينه يک ميليارد و 718 ميليون ريال از محل منابع امدادي و 109 طرح با هزينه 12 ميليارد و 530 ميليون ريال از منابع بانکي به صورت تسهيلات اعطا و اشتغال زايي انجام شده است.

احمدي فر افزود: اين تسهيلات بيشتر در زمينه هاي دامپروري، کشاورزي، صنايع دستي و خدمات به مددجويان اعطا شده است.

وي هم چنين از آموزش 166مددجو در کلاس هاي آموزش فني و حرفه اي در سال 94 خبر داد و اظهارداشت: هدف از برگزاري اين کلاس ها افزايش مهارت اشتغال در بين مددجويان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شیروان گفت: 31 نفر از افرادي که در اين دوره ها شرکت کردند، دانش آموزان مقطع دبيرستان بودند.

خسارت 100 ميليون ريالي زلزله به 2 بناي تاريخي اسفراين

وقوع زلزله 4.7 ريشتري هشتم شهريور در اسفراين به 2 بناي تاريخي در روستاي بيدواز اين شهرستان100 ميليون ريال خسارت وارد کرد.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اسفراين گفت: در پي وقوع زلزله اخير، بناي آرامگاه شيخ رشيد الدين محمد بيدوازي، ترک هاي جزئي برداشته است که نياز به مرمت دارد.

محمد محمدي با اشاره به خسارت هاي زلزله به قلعه تاريخي بيدواز نيز افزود: خسارت 40 و 10 درصدي به 2 برج قلعه تاريخي بيدواز مهم ترين خسارت هايي است که به اين بناي تاريخي وارد شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار