فرمانده انتظامي استان گفت: در بازرسي از يك سواري پژو 405 در شهرستان "نهبندان" 340 کیلو و 150 گرم ترياك و 379 گرم حشيش كشف شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 29 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار"ناصر فرشيد" در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور "نهبندان-بيرجند" دریافت کردند كه تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وي بيان داشت ماموران هنگام کنترل محورهاي مواصلاتي در شهرستان نهبندان به یک خودروي سواري پژو 405 كه با سرعت در حال حركت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ايست داده که راننده پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي در ادامه گفت: ماموران خودروي حامل مواد مخدر را تعقيب و با اقدامات پليسي و شليك چندين تير با رعايت قانون به كارگيري سلاح آن را متوقف كه در بازرسي از خودرو 340 كيلو و150گرم ترياك و 379 گرم حشيش كشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه ماموران در اين رابطه یک متهم را دستگير كردند و وی را به همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شد؛ تصريح كرد: پليس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار