مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله باتوجه به زرد شدن وضعیت این شهر، گروه شغلی ۳ از ششم دی ماه ۹۹ مجاز به فعالیت می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 26 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمود جواد کنجوری  در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: باتوجه به تغییر وضعیت شهر کرمانشاه از نظر شیوع کرونا و هماهنگی بعمل آمده با نهاد‌های مربوطه، سینما‌های این شهر از روز شنبه بازگشایی خواهند شد.

محمد جواد کنجوری ضمن تاکید بر نظارت کامل برای رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در سینما‌ها، افزود: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله باتوجه به زرد شدن وضعیت این شهر، گروه شغلی ۳ از ششم دی ماه ۹۹ مجاز به فعالیت می‌شود.

وی افزود: باتوجه به کاهش محدودیت‌ها از ششم دی ماه دو سینمای آزادی و فرهنگ این شهر با اکران فیلم‌های روز در خدمت همشهریان هنردوست خواهند بود و به زودی نیز فیلم «دیدن این فیلم جرم است» که از آثار فاخر سینمایی به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است، به چرخه اکران اضافه خواهد شد.

کنجوری خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به پرسنل در قالب کلاس‌های چندساعته آموزشی و آئین‌نامه ابلاغی وزارت بهداشت در طرح فاصله‌گذاری هوشمند داده شده و ان‌شاءالله در زمینه بهداشت محیط هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در خاتمه افزوده شدن دو سالن وی. آی. پی با ظرفیت ۳۶ نفر و کافی شاپ را از اقدامات انجام شده در سال جاری و ایام شیوع کرونا برای توسعه‌ی سینما‌های کرمانشاه اعلام کرد و افزود: افزایش سرانه صندلی‌های سینمایی در کرمانشاه از مهمترین اهداف موسسه بهمن سبز حوزه هنری می‌باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار