سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بر شناسنامه دار شدن نحوه اجرای پروژه های عمرانی شهرداری همدان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 08 September 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بر شناسنامه دار شدن نحوه اجرای پروژه های عمرانی شهرداری همدان تاکید کرد.

به گزارش مهر؛ کامران گردان در خصوص مصوبات این هفته شورای شهر همدان افزود: طبق مصوبات شورا تمامی پروژه های در دست اجرای شهرداری و یا پروژه هایی که به تازگی به بهره برداری رسیده اند باید شناسنامه دار شوند.

گردان اضافه کرد: باید تمامی اطلاعات مربوط به زمان آغاز و پایان عملیات عمرانی، مجری طرح، ناظر، کارفرما و سایر موارد پروژه ها در محل اجرا به نحو مناسب و قابل رویت درج شود.

وی از مصوبه ایجاد امکانات ورزشی، تفریحی و مرکز فرهنگی در محله اسلامشهر خبر داد و اضافه کرد: زمین ملکی شهرداری به متراژ دو هزار و ۵۷۴ مترمربع واقع در اسلامشهر جنب مدرسه آیین روشن در اختیار سپاه همدان قرار داده می شود تا واحد فرهنگی سپاه نسبت به ایجاد مکان ورزشی و تفریحی همگانی و مرکز فرهنگی با حفظ مالکیت عرصه توسط شهرداری حداکثر در مدت هشت ماه آینده از تاریخ صدور همین مجوز اقدام کند و در غیر اینصورت این زمین در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

کامران گردان با اشاره به درخواست مساعدت انجمن خیریه پویندگان مهر گفت: با توجه به اینکه این انجمن در امور زنان بی سرپرست و بد سرپرست فعالیت دارد موافقت شد شهرداری یکی از ساختمان های مسیری را برای اسکان موقت در اختیار انجمن قرار دهد و در صورت عدم امکان واگذاری ساختمان مسیری، مبلغ پنج میلیون ریال از بابت اجاره بهای ماهانه ساختمان استیجاری آنان تا پایان سال جاری به انجمن پرداخت کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار