امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام بیان کرد: بهترین سرمایه استان که می‌تواند امید آفرین باشد همین نیروهای جوان با استعداد و تحصیل کرده است که باید تبدیل به فرصت مناسبی برای توسعه استان شوند و با حمایت مسئولان استان، نخبگان خوب استان در فعالیت‌های کارآفرین تمرکز پیدا کنند و در آینده‌ای نزدیک با مشارکت این عزیزان استان به سمت توسعه حرکت کند.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 26 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: لازم است در استان سرمایه گذاری لازم انجام شود تا ایده‌های های این جوانان تحقق پیدا کند و دستاوردهای نخبگان استان وارد عرصه تولید و بازار مصرف شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که در این زمینه در استان به صورت جهادی کمک شود که نخبگان استانی یک گام جهشی برای توسعه استان بردارند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: بهترین سرمایه استان که می‌تواند امید آفرین باشد همین نیروهای جوان با استعداد و تحصیل کرده است که باید تبدیل به فرصت مناسبی برای توسعه استان شوند و با حمایت مسئولان استان، نخبگان خوب استان در فعالیت‌های کارآفرین تمرکز پیدا کنند و در آینده‌ای نزدیک با مشارکت این عزیزان استان به سمت توسعه حرکت کند.

وی یادآور شد: وجود مرکز نخبگان، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، تکیه گاهی برای جوانان فارغ التحصیل و استعدادهای درخشانی است که نیازمند پناهگاهی هستند که در سایه آن بتوانند از استعداد خدادادی که دارند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی پیش روی استان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است، افزود: مسئولان اجرایی استان با این موضوع مواجه هستند و هر روز این جوانان بیکار فارغ التحصیل به مسئولان استانی مراجعه می‌کنند و برخی از این عزیزان هم توانمندی‌های خوبی دارند اما باید زمینه‌های کار برای آنان فراهم شود و ایجاد پارک‌های علم و فناوری و تامین هزینه‌های ابتکارات آنان و موجب تسریع در اهداف بلند این جوانان با استعداد می‌شود.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان نیاز اولیه کشور است، یادآور شد: برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه هنوز نتوانسته‌اند با این مراکز ارتباط برقرار کند و لازم است که در مسیر درستی قرار گیرند که از تحصیلات دانشگاهی و استعدادهای خود استفاده کنند./ع

/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار