امیر بینایی بیان کرد؛
به گزارش تابناک سمنان:  امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ نذر در استان گفت: شیوع کرونا بستر مناسبی برای اصلاح فرهنگ‌های غلط در آئین‌های عزاداری فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 16 August 2020

امیر بینایی - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در راستای تبیین دستورالعمل و ضوابط برگزاری عزاداری محرم و صفر به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به شیوع کرونا و شرایط خاص جامعه اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی برگزاری آئین‌های عزاداری از سه بعد مختلف سلامتی، سیاسی و فرهنگی و مذهبی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

ویبا اشاره به اینکه شیوع کرونا بستری مناسب برای اصلاح فرهنگ‌های غلط عزاداری در ماه محرم را فراهم کرد، افزود: در سال‌های گذشته همواره شاهد ورود فرهنگ‌های غلط و ابزارهای مختلف عزاداری در ماه محرم بودیم که امسال با شرایط فعلی زمینه مناسبی برای اصلاح این فرهنگ غلط در جامعه فراهم شد.

امیر بینایی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت نخست برای برگزاری مراسم عزاداری محرم ۹۹ قرار دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی با برگزاری مراسم عزاداری باید به سوءبرداشت‌های سیاسی از سوی دشمنان و معاندان دین توجه ویژه داشته باشیم.

بینایی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ نذر در استان سمنان بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ نذر ورود کنند و گامی مؤثر برای کمک‌رسانی به محرومان و مستضعفان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ دستاورد خوب فرهنگی از شیوع کرونا ایجادشده است، تأکید کرد: اصلاح عادات و رفتارهای غلط گذشته در بخش‌های مختلف بهداشتی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی ازجمله شاخص‌ترین دستاوردهای شیوع این بیماری است

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار