فرمانده انتظامی اصفهان مطرح کرد
تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان به بیش از ۵۰۰ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ استان اصفهان در مدت ۵ ماهه امسال اشاره کرد و گفت: مردم اصفهان در ۸۰ درصد طرح‌ها و ماموریت‌های انتظامی مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 02 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در آئین افتتاحیه کلانتری گلسار شهرستان خوانسار اظهار داشت: خدمت خالصانه به مردم مجاهدت فی‌سبیل‌الله بوده و امروز بالاترین افتخار ما در نیروی انتظامی این است که سرباز ولایت هستیم و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به ویژگی اقتدار پلیس جمهوری اسلامی ایران افزود: اقتدار یعنی اینکه در برابر مجرمان و ظالمان محکم و مقتدر و در برابر مظلومان متواضع و فروتن باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی خود در تمام سطوح کاری با مردم در ارتباط بوده و ما مفتخر هستیم که از دل مردم بر‌آمده‌ایم و متعلق به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه از دیدگاه نیروی انتظامی همه مردم با هم برابر هستند و باید تکریم شوند، تصریح کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید محل گرفتن حق مظلوم از ظالم‌، محل شور و مشورت و محلی باشد که دل‌های مردم همه به هم نزدیک شوند.

سردار آقا‌خانی به بیش از 500 هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های 110 استان اصفهان در مدت 5 ماهه امسال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم اصفهان با پلیس خدمتگذار خود در سطح کشور بی‌نظیر بوده، به طوری که 80 درصد از طرح‌ها و ماموریت‌های انتظامی استان در 5 ماهه امسال با مشارکت مردمی انجام گرفته و به موفقیت رسیده است.

وی ‌خاطرنشان کرد: امروز نسل جدید پلیس استان اصفهان هم ادامه‌دهندگان راه شهدا بوده و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نقش معنویت و تدین و خودسازی نیروها به ارتقای معنویت در کارکنان تاکید کرد و گفت: پلیس اصفهان در زمینه افزایش معنویت و در بین کارکنان تلاش زیادی کرده و در سال 1393 نیز توانسته رتبه نخست در حفظ قرآن کریم را در کشور کسب کند.

به گزارش تسنیم، با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، فرماندار و نماینده مردم‌، کلانتری گلسار شهرستان خوانسار به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار