مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۷۹ پروژه برق‌رسانی در یزد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 01 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی اظهار داشت: پرداخت به موقع و الکترونیکی قبوض برق توسط مشترکان در راستای افزایش سرعت پرداخت، تسهیل در مراحل ثبت و کاهش رفت و آمد‌های شهری ضروری است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به پرداخت الکترونیکی90 درصد از قبوض برق در استان یزد گفت: در استان یزد بیش از 587  هزار مشترک در حال بهره‌برداری از شبکه برق شرکت توزیع استان هستند.

صحتی افزود: در شرکت توزیع برق استان یزد هم‌زمان با هفته دولت، 79 پروژه برق‌رسانی در 5 محور برق‌رسانی مناطق شهری و روستایی، مسکن مهر شهری، توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق و تأمین روشنایی در مناطق شهری با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های بهره‌برداری شده، در راستای پایداری بیشتر شبکه و توسعه خدمات شرکت توزیع برق استان یزد تصریح کرد: برق‌رسانی به مسکن اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت نیرو و شرکت توزیع برق در دولت تدبیر و امید است.

وی اصلاح روشنایی بلوار آزادگان، اصلاح روشنایی خیابان امام خمینی(ره)، تأمین روشنایی بلوار ولایت و ملائک، اصلاح بافت تاریخی مسجد جامع، جابجایی 7 دستگاه پست به منظور تعدیل بار و رفع افت ولتاژ، تبدیل 151 کیلومتر شبکه مسی به کابل خود نگهدار، نصب 41 دستگاه چراغ 70 ولت در بافت تاریخی، برق‌رسانی به مسکن مهر در سایت فاطمیه 20 انجمن خیریه‌ساز و افزایش قدرت مانور فیدر 11 فهرج با اعتباری بیش از 51 میلیارد ریال را از جمله اقدامات انجام شده از سوی شرکت توزیع برق استان یزد عنوان کرد.

صحتی با اشاره به ضرورت کاهش تلفات شبکه‌های برق و رسیدن به کمتر از 7 درصد در استان یزد ادامه داد: متوسط تلفات کشور 14 و 8 دهم درصد و در پایان سال گذشته در استان یزد 8 و 4 دهم درصد بود، که این رقم از متوسط کشوری کمتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار