کد خبر: ۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 01 September 2015


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از اتصال 484 واحد تولیدی به تصفیه‌خانه این شهرک‌ها در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اتصال 484 واحد تولیدی به تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طهمورث لاهوتی امشب در جلسه شهرک صنعتی سفیدرود با اشاره به وجود 35 شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان اظهار کرد: 33 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در حال بهره‌برداری است.

وی به واگذاری هشت شهرک و ناحیه صنعتی به اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان اشاره کرد و افزود: یک‌هزار و 680 هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

لاهوتی مساحت زمین‌های صنعتی گیلان را 705 هکتار خواند و بیان کرد: 32 شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای آب هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه 33 شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای برق هستند، تصریح کرد: 27 شهرک و ناحیه صنعتی گیلان گازرسانی شدند.

وی به انشعاب تلفن در 32 شهرک و ناحیه صنعتی گیلان اشاره کرد و گفت: هفت شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای تصفیه‌خانه هستند.

لاهوتی با اشاره به واگذاری 411 هکتار زمین به واحدهای صنعتی گیلان، خاطرنشان کرد: تاکنون 701 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از اتصال 484 واحد تولیدی گیلان به تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی خبر داد و یادآور شد: احداث تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 567 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از واحدهای تولید در شهرک‌های صنعتی گیلان سرمایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: تعداد 12 هزار و 675 نفر در واحدهای مذکور فعالیت می‌کنند.

لاهوتی در ادامه به 665 هکتار اراضی در اختیار شهرک صنعتی سفیدرود اشاره کرد و افزود: 262.3 هکتار از اراضی مذکور مساحت فاز عملیاتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه زمین صنعتی شهرک صنعتی سفیدرود 161.92 هکتار است، بیان کرد: واحدهای غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی‌های غیر فلزی در شهرک مذکور احداث شده است.

وی از واگذاری 90.3 هکتار برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود خبر داد و تصریح کرد: 161 واحد تاکنون در شهرک مذکور مستقر شدند و 37 واحد در حال بهره‌برداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار