مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی همدان از راه‌اندازی واحد رسیدگی به شکایات مردمی در شرکت اتوبوسرانی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 30 August 2015
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی همدان از راه‌اندازی واحد رسیدگی به شکایات مردمی در شرکت اتوبوسرانی همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛محمدرضا پوروخشوری با بیان اینکه شماره پیامکی برای ارسال نظرات شهروندان در اتوبوس‌های شهری نصب شده است، اظهار کرد: هر یک از شهروندان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر‌های خود را از طریق این سامانه به سازمان منتقل کنند.

وی با بیان اینکه یک نیرو برای رسیدگی به این شکایت اختصاص یافته است، افزود: پس از رسیدن یک نظر، با شهروندان تماس حاصل شده و نظر کامل وی اخذ می‌شود که این نظرات و انتقادات ظرف یک هفته رسیدگی می‌شود و جواب نهایی تهیه خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از اوقات این موارد به موضوعات خاص اشاره دارد که به سرعت به فرد مذکور و یا بخش مرتبط، ارجاع داده خواهد شد و برای مسائل کلان نیز جلسات لازم برای اخذ تصمیم‌گیری لازم برگزار می‌شود.

پوروخشوری خاطرنشان کرد: ساماندهی خطوط موازی و ادغام آن‌ها نیز تا آینده نزدیک با نظر کمیسیون‌های مرتبط انجام خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار