فرماندار تایباد خبر داد
فرماندار تایباد گفت: در هفته دولت 50 طرح عمرانی، کشاورزی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان در شهرستان تایباد و روستاها و شهرهای تابعه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 29 August 2015
حسین شرافتی‌راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت 50 طرح با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان در شهرستان تایباد و روستاها و شهرهای تابعه در بخش‌های مختلف عمران شهری و روستایی، کشاورزی، آموزشی، راه و ترابری و اشتغالزایی به بهره‌برداری رسید.

شرافتی‌راد از گازرسانی به همه روستاهای تایباد تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: تا پایان سال 95 روستاهای باقی‌مانده شهرستان تایباد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی در گمرک دوغارون و پایانه مرزی تصریح کرد: گمرک و پایانه مرزی دوغارون یکی از گمرکات اثرگذار کشور در بحث صادرات، واردات و ترانزیت کالاست و در صادرات بعد از گمرک مشهد و در مبحث مسافری مقام نخست را داراست به طوری که در چهار ماه نخست امسال 193 هزار تن ترانزیت کالا، 266 هزار تن صادرات و 2 هزار و 500 تن واردات کالا داشته‌ایم.

فرماندار تایباد افزود: مهم‌ترین کالای صادراتی از نظر وزنی سیمان و از نظر ریالی مواد سوختی و در واردات هم دانه‌های روغنی مثل کنجد و سنگ‌های ساختمانی بوده است.

وی به خدمات دولت به مرزنشینان اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های مهم در مرز دوغارون فروش سوخت با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت بوده که حدود 2 میلیارد تومان از سود حاصله از فروش سوخت به حساب 15 هزار و 35 خانوار روستاهای مرز در مرحله نخست واریز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار