کد خبر: ۸۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 29 August 2015

محمدعلی نجفی عصر روز جمعه در آیین بهره برداری همزمان از 141 کلاس درس در استان گیلان افزود : ساخت این تعداد کلاس درس با استفاده از منابع دولتی و با کمک خیرین، برای تحصیل دانش آموزان انجام شده است.
وی ایجاد بسترهایی برای جذب خیرین در اموری از جمله مدرسه سازی را مهم دانست و اظهار کرد : از برگزاری همایش ها و نشست هایی برای جذب خیرین استقبال می کنیم.
وی در ادامه به موفقیت های آموزش و پرورش استان گیلان در بخش های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش گیلان در بخش های مختلفی شامل آموزش های مربوط به محیط زیست و حقوق شهروندی فعالیت های قابل توجهی دارد.
استاندار گیلان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : در هفته دولت امسال بیش از یک هزار و 269 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، آب ، برق، گاز و .... با یک هزار و 155 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری رسید.
وی بیان داشت : در بخش آب روستایی طی دو سال گذشته، 12 درصد از متوسط کشوری عقب بودیم که با اهتمام ویژه برای رفع این عقب ماندگی بر اساس گزارش اعلام شده، به چهار درصد تقلیل یافته که تا آخر سال جبران خواهیم کرد.
استاندار گیلان با اشاره به کارهای خوب انجام گرفته در بخش گازرسانی به مناطق مختلف استان، تصریح کرد : در همه شهرها به جزء ماسوله بنا به مشکلات خاص گازرسانی این شهر، بقیه شهرهای گیلان از نعمت گاز برخوردارند.
وی با بیان این که گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، نیز در حال انجام است، اظهار کرد: حدود 903 روستا جزء برنامه های گازرسانی است که انجام خواهد گرفت.

* گام های خوبی در آموزش و پرورش برداشته شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز رییس جمهوری را پیام آور اعتدال و تدبیر و امید دانست و گفت : در دولت تدبیر و امید گام های خوبی در حوزه آموزش و پرورش برداشته شده است.
مهدی حاجتی نیز در مراسم افتتاح همزمان 141 کلاس درس در گیلان، شاخصه های توسعه ای در دولت یازدهم در گیلان را قابل توجه دانست و افزود : در بخش ساخت و ساز فضاهای آموزشی اقدامات خوبی در گیلان انجام گرفته به طوریکه مدارس باکیفیت و دارای امکانات خوب در این استان به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به ماموریت خطیر آموزش و پرورش اظهار کرد : در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، مدرسه مرکزی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و عرضه خدمات تربیتی است.
حاجتی با بیان این که توسعه آموزش و پرورش تنها محدود به دست اندرکاران این مجموعه نیست، خاطر نشان کرد : همه کسانی که به نحوی از آموزش و پرورش بهره می برند بایستی به این مجموعه کمک کنند.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان گیلان نیز در این مراسم گفت : در زیباسازی، بهسازی و نوسازی فضاهای آموزشی طی دو سال اخیر گام های موثری برداشته شده است.
علی اوسط اکبری مقدم افزود : در هفته دولت پارسال، 133 کلاس درس و در پایان همان سال نیز 490 کلاس با اعتبار بیش از 50 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به بهره برداری 141 کلاس درس در هفته دولت امسال ، اظهار کرد : در مهرماه امسال با آغاز بازگشایی مدارس با احتساب افتتاح کلاس های هفته دولت، بیش از 283 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می شود.
آیین بهره برداری از 141 کلاس درس عصر روز جمعه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون رییس جمهوری در امور مجلس در استان گیلان برگزار شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار