گروه نوارچسبان کارگاه تعمیر تجهیزات مهندسی نت مکانیک شرکت ذوب آهن اصفهان به دانش فنی ساخت لنت نوارنقاله بلت فیدر طرح PCI دست یافتند.
کد خبر: ۸۴۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 25 April 2020

سرپرست کارگاه تعمیر تجهیزات مهندسی نت مکانیک گفت: یکی از روش های مهم و کم هزینه برای انتقال و جابجایی مواد در صنعت ،  نوار نقاله ها است که در صنایع مختلف و به ویژه ذوب آهن استفاده می شود.

حشمت الله جعفری افزود: در شرکت ذوب آهن اصفهان حدود 420 دستگاه نوار نقاله فعال است که در مجموع به طول حدود 75 کیلومتر وظیفه جابجایی و حمل مواد مختلف از جمله سنگ آهن ، زغال ، کک ، مواد آهن دار ، سنگ آهک را در کارخانه برعهده دارد.

وی گفت: لنت ها یکی از اجزای مهم نوار نقاله ها است که با تلاش 14 نیروی جوان و خلاق بومی سازی شده است.

سرپرست کارگاه تعمیر تجهیزات مهندسی نت مکانیک شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: این لنت در زمانی حدود 9 شیفت کاری با کیفیت بالا ساخته شده و قابلیت رقابت با نمونه مشابه خارجی را دارد.

علی قاسمی مدیر سفارشات و کنترل شرکت ذوب آهن اصفهان هم گفت: با توجه به نیاز مبرم و اضطراری نوار نقاله نصبی در طرح PCI  با هدف تامین کیفی و به موقع کالا باتوجه به امکان استفاده از نوار نقاله های موجود در انبار همچنین توان تعمیر و ترمیم در مجموعه نت مکانیک با هماهنگی کارشناسان این مدیریت و مدیریت نت با روش دقیق تهیه و آماده بهره برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار