فرمانده انتظامي شهرستان بهمئی از پلمپ ۶۰ واحد صنفي غيرضروري و متخلف در راستاي طرح كاهش زنجيره انتقال ويروس كرونا در شهرستان بهمئي خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 20 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "سید نورالله تقوي نژاد" اظهار داشت: در راستاي طرح فاصله گذاري اجتماعي وکاهش زنجيره انتقال ويروس کرونا با هماهنگي مقام قضائي ،مأموران پليس نظارت بر اماکن شهرستان بهمئی، طرح بازديد و سرکشي از واحدهاي صنفي را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان با همکاری شبکه بهداشت ودرمان ، مجمع امور صنفي ،شهرداري با سركشي از صنوف سطح شهر، ۶۰ واحد صنفي متخلف را که علي رغم اطلاع رساني ها و تذکرات قبلي به فعاليت خود ادامه داده بودند طي هماهنگي بامقام قضايي پلمپ ، و ۱۸ واحدصنفي ديگر اخطار پلمپ و تعهد صادر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان در پايان با تاکيد بر سلامت مردم و افزايش احساس امنيت اجتماعي که از اولويت هاي پليس است از عموم شهروندان خواست: با معرفي اصناف متخلف از طريق پل ارتباطي110 پليس را در تامين هرچه بهتر امنيت و پيشگيري از شيوع بيماري منحوس کرونا ياري کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار