تابناک: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: آب شرب 400 روستای این استان با 30 دستگاه تانکر تامین می شود.
کد خبر: ۸۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدحسین قرائتی در حاشیه بازدید از چند طرح آبرسانی روستایی اردستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد 70 روستای آن متعلق به شهرستان اردستان است که با سه دستگاه تانکر آبرسانی می شود.

وی کمبود اعتبارات، فرسودگی خطوط انتقال آب، انشعابات غیرمجاز، مستعمل بودن تانکرها و خشکسالی را از جلمه مشکلات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برشمرد و گفت: تلاش می کنیم با مدیریت و برنامه ریزی این موانع را برطرف کنیم.

وی همچنین از بهره برداری هشت طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها افزون بر 130 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی صرف شده است.

قرائتی همچنین از اجرای 158 کیلومتر خطوط انتقال آب و تعویض 165 کیلومتر شبکه آبرسانی با صرف اعتبار290 میلیارد ریال در سالجاری در مناطق روستایی استان خبر داد.

مدیرعامل آبفار استان اصفهان همچنین طرح های درحال ساخت آبرسانی روستاهای ریگستان، اسلام آباد، تلک آباد وکچوسنگ بازدید کرد.

103 روستای اردستان زیر پوشش خدمات شرکت آبفار قرار دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :