استاندار تهران می‌گوید نخستین دوره مسابقات امیدهای ورزش، چشم‌اندازی روشن پیش روی ورزش پایتخت ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۷۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 18 August 2015
سیدحسین هاشمی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات امیدهای ورزش استان تهران اظهار کرد: خوشحالم که استان تهران تصمیم گرفته مجددا به روزهای اوج خود بازگردد و باید از وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تشکر کنم که با همدلی و همکاری و تعامل، صحنه زیبایی را برای امیدهای آینده ورزش تهران خلق کردند.

او ادامه داد: همه شهرستان‌های استان تهران قهرمان‌پرور هستند و استعدادهای بالایی دارند. برگزاری رقابت‌های امیدهای ورزش استان تهران آینده بسیار روشنی برای پایتخت ایران در سطح ملی، آسیایی، المپیک و جهانی ترسیم خواهد کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است، همدلی و تلاش و کوشش تمام جوانان و امیدهای ورزش استان تهران است تا گذشته درخشان ورزشی این استان بار دیگردر تمام رشته‌ها تکرار شود.

به گزارش ایسنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در بخش دیگری از این مراسم اظهار کرد: به دنبال ارتقاء ورزش تهران هستیم و برای تحقق این امر مهم تلاش می‌کنیم. این رقابت‌ها اقدامی بزرگ برای توسعه و ارتقاء ورزش استان تهران است.

گرشاسبی ادامه داد: در سال‌های اخیر استان تهران در ارزیابی عملکرد استان‌های کشور توسط وزارت ورزش و جوانان تنزل زیادی داشت که قطعا هیچ‌یک از شما آن را نمی‌پسندید و حضور شما در این مراسم اعلامی به وزیر ورزش و جوانان و استاندار استان است که همه به دنبال ارتقاء جایگاه ورزش تهران هستند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حاضران در این مسابقات افزود: مسئولان امشب به اینجا آمده‌اند تا به شما اعلام کنند پشتیبان جوانان و آینده‌سازان ورزش استان تهران هستند تا در آینده تمام سکوهای بین‌المللی در اختیار شما باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: با تاکید وزیر ورزش و جوانان مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران در دو بخش دختران و پسران تدارک دیده شد که با استقبال پرشوری همراه شده است.

او با اشاره به تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات، گفت: 416 تیم در بخش پسران و 330 تیم در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارند که از این تعداد هفت هزار 530 ورزشکار دختر و پسر، یک هزار 492 مربی و 746 سرپرست حضور دارند.

گرشاسبی تاکید کرد: ما در اداره کل ورزش تهران با شعار تدبیر و تعالی ورزش تهران و امید به تجلی ورزش تهران تلاش خود را آغاز کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی دوباره ورزش تهران خواهیم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار