نماینده مردم بیرجنددرمجلس:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: چناچه تکلیف مؤسسه میزان روشن نشود و تسریع در حل مشکل سپرده‌گذاران صورت نگیرد، به استیضاح وزیر اقتصاد اقدام می‌کنیم
کد خبر: ۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 17 August 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در نطق شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از ریاست عالی بنیاد مستضعفان کشور، اظهار داشت: از اتخاذهای سیاست‌ها و رویکردهایی که بنیاد مستضعفان به نفع مردم انجام می‌دهد، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد تأکید کرد: چنانچه تکلیف موسسه میزان روشن نشود و تسریع در حل مشکل سپرده‌گذاران صورت نگیرد، استیضاح وزیر اقتصاد قطعی خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر سپرده‌گذاران مقابل بانک مرکزی متأثر هستند، گفت: مردم از دولت انتظاری جز اینکه سرمایه آن‌ها را برگرداند، ندارند.

عبادی بیان داشت: درخواست آن‌ها وام، کمک و صدقه نیست، بلکه فقط پول خودشان را می‌خواهند و بخاطر نظارت نامناسبی که دولت داشته با این مشکل مواجه شده‌اند و امیدواریم پیگیری درخواست‌های مردم سریع‌تر صورت گیرد.

وی ضمن تذکر به رئیس جمهور خواستار شفاف‌سازی در شاخص‌های توزیع اعتبارات در سفرهای استانی‌ شد و اذعان داشت: رئیس جمهور باید در این زمینه به مردم توضیح دهد تا شبهات نسبت به بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات در سفرهای استانی هیئت دولت روشن شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سفر هیأت دولت به یکی از استان‌های کشور که یک‌ ‌پنجم خراسان جنوبی وسعت و جمعیت آن تفاوت چندانی ندارد،280 میلیارد تومان اعتبار بیشتر گذاشته می‌شود، ریاست جمهور و هیئت دولت در این زمینه پاسخگو باشند و شاخص‌های توزیع اعتبارات را برای مردم بیان کنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تذکر به وزیر بهداشت نسبت به تسریع و تکمیل در پروژه احداث مرکز بیماران سرطانی بیرجند تأکید کرد و اظهار داشت: وزیر بهداشت توجه ویژه‌ای به پزشکان متخصص که در مناطق محروم هستند، داشته باشد و لازم است تا امتیازات ویژه‌ای برای ماندگاری پزشکان در نظر گرفته شود.

عبادی در تذکر به وزیر صنعت بر لزوم توجه به کالاهای داخلی تأکید کرد و گفت: چرا به کارخانه‌های خودروسازی اجازه داده‌ می‌شود، لاستیک را از خارج کشور وارد کنند و این در صورتی است که در داخل کشور کارخانه‌های لاستیک‌سازی وجود دارد.

وی بر لزوم پرداخت بدهکاری کارخانه‌های خودروسازی به لاستیک‌سازان کشور تأکید و خاطرنشان کرد: وزیر نیرو باید در تبدیل وضعیت اپراتورهای پست‌های فشارقوی برق در خراسان جنوبی سرعت عمل داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار