معاون سیمای صداو سیمای خراسان‌رضوی تشریح کرد:
معاون سیمای صداوسیمای خراسان‌رضوی به تشریح ویژه برنامه‌های این شبکه در ایام دهه کرامت پرداخت.
کد خبر: ۷۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا آیینه‌دار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شبکه خراسان‌رضوی برای ایام دهه کرامت، پیش‌بینی‌های خاصی کرده‌است و تمامی برنامه‌های تولیدی و تامینی شبکه متاثر از این مناسب مهم خواهدبود.

وی با بیان اینکه «ویژه برنامه «بهشت هشتم» در دو بخش جداگانه، در کنداکتور پخش قرار دارد» ادامه داد: این برنامه زنده‌ هر روز ساعت 13:30 و 20 هر شب در بخش زیارت شبکه استانی پخش خواهد شد.

آیینه‌دار اضافه کرد: این برنامه، شامل بخش‌های مختلفی مانند انعکاس جشن‌ها، مراسمات، همایش‌ها و... در استان، مسابقه، پخش کلیپ و ارتباط با سایر مراکز کشور از جمله قم و شیراز است.

معاون سیمای صداو سیمای خراسان‌رضوی تصریح کرد: همچنین ویژه برنامه «سفر عشق» از دیگر برنامه‌های این ایام است که با حضور کارشناسان مجرب در بخش زیارت شبکه استانی تدارک دیده شده، هر روز به‌صورت زنده ساعت 11 پخش خواهد شد.

آیینه‌دار افزود: آشنایی مردم با فرهنگ رضوی موضوع این سلسله بحث‌ها در برنامه «سفر عشق» خواهد بود.

وی عنوان کرد: سری جدید برنامه «صبح خراسانی» نیز از شنبه، 24 مردادماه، به‌صورت ویژه برنامه و متناسب با دهه کرامت و زنده هر روز صبح ساعت 7 تا 8:30 پخش می‌شود.

وی هم‌چنین در خصوص دیگر برنامه‌های این ایام سخن گفت و اظهار کرد: برنامه جنگ شبانه شب نشینی نیز با آیتم‌های متنوع و جذاب، هر شب ساعت 21 مهمان خانه‌ها خواهدبود.

معاون سیمای صداو سیمای خراسان‌رضوی گفت: پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع امام‌رضا(ع) و فرهنگ رضوی نیز ساعت 14:15 در کنداکتور پخش قرار گرفته‌است.

آیینه‌دار اضافه کرد: پخش کلیپ‌های مناسبتی و نیز برنامه‌های مهم حرم مطهر رضوی در طول روز و در ساعت‌های مختلف، از دیگر اقدامات شبکه استانی خراسان‌رضوی در دهه کرامت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار