مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با تلاشی که خیرین و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس انجام می‌دهد با ساخت واحدهای جدید آموزشی بساط مدارس کانکسی در اردبیل برچیده خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امید قیامی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیریه سه کلاسه مرحوم داداش وطن‌پرست در روستای کمی‌آباد اردبیل اظهار کرد: تمام تلاشمان را در قالب مجمع خیرین و نوسازی مدارس به کار گرفتیم تا واحدهای نیمه تمام و در حال احداث آموزشی را به سرعت تکمیل کرده و زمینه بهره‌برداری از آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: نوسازی مدارس با دست خالی اما با همراهی خوب پیمانکاران پروژه‌های خود را به سرعت در حال انجام دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا آغاز سال تحصیلی جدید بخش زیادی از واحدهای آموزشی و مدارس در حال احداث به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل یادآور شد: ما این واحد آموزشی سه کلاسه را که در فضای 177 مترمربع که به همت خیر ارزشمند وطن‌پرست به نام پدر مرحومش داداش وطن‌پرست احداث کرده است به بهره‌برداری می‌رسانیم تا فضای کانکسی برقرار شده در این منطقه به یک فضای مطلوب‌تر آموزشی تبدیل شود.

قیامی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بر این است تا بساط مدارس کانکسی در استان اردبیل برچیده شود که البته تحقق این کار تنها از عهده ما خارج است و باید همه مجموعه‌های خیرخواهانه در این حوزه یاریگر ما باشند.

این مسئول از پرداخت وام به خیرین به همت بانک‌های عامل در سال جاری خبر داد و گفت: با پیگیری نوسازی مدارس و از طریق بانک عامل تزریق تسهیلات به مجموعه خیرین پیش‌بینی شده که امیدواریم با یک روند رو به جلو و جهشی زمینه بهتر این کار فراهم آید.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل یادآور شد: ما سعی کردیم از ظرفیت خیرین در ساخت واحدهای آموزشی استفاده کنیم، به همین منظور تلاش جدی بر این خواهد بود تا حرکت موثر و مفیدی را شاهد و ناظر بوده و در بهبود فضاهای آموزشی یک حرکت راستین را نظاره‌گر باشیم.

در این مراسم بهزاد وطن‌پرست خیر مدرسه‌‌ساز اردبیلی که به نام و یاد پدر خود این مدرسه را احداث کرده است، بیان کرد: به سفارش پدرم داداش وطن‌پرست که اهل اردبیل بود، در این روستا حاضر شدم و با دیدن مدرسه کانکسی و وضعیت نامطلوب تحصیلی برای دانش‌آموزان این روستا تصمیم گرفتم تا این مدرسه را احداث کرده و به بهره‌برداری برسانم.

وی افزود: نیت ما در ساخت این مدرسه خیر و ایجاد سهولت در امر آموزش و مدرسه‌سازی است که امیدواریم با این عمل خیر و نیک روح پدرم شاد باشد.

گفتنی است، برای ساخت این واحد آموزشی بیش از 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار