استاندار خراسان جنوبی خبر داد:
بیرجند-استاندارخراسان جنوبی از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به خبرنگاران استان خبر داد و گفت: این اعتبار در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفته تا هزینه کرد آن مدیریت و برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 08 August 2015


به گزارش خبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار در مراسمی که به مناسب روز خبرنگار برگزارشد، اظهارکرد: وعده دادن برای امور که ممکن است اجرایی نشود درست نیست.

 وی عنوان کرد: در راستای حل مشکلات خبرنگاران همزمان با روز ۱۷ مرداد جلسه‌ای با حضور مدیران رسانه و خبرنگاران و مدیران مرتبط با حوزه مشکلات خبرنگاران برگزار می‌کنیم تا به مشکلات رسیدگی شود.

 وی ادامه داد: همین‌جا اعلام می‌کنم من به‌عنوان استاندار برای حل مشکلات خبرنگاران استان آنچه را در حیطه قوانین و اختیارات اداری باشد با آن موافق هستم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هر آنچه از توان اداری استان خارج بود پیگیر آن مرکز خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه امسال سال همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: رسانه‌ها درزمینهٔ ایجاد فضای اعتماد، اطمینان برای مخاطبین تلاش کنند.

 وی رسانه‌ها را پل ارتباطی مطمئن برای انتقال اخبار بین مردم و مسئولان دانست و افزود: خبرنگار یعنی امین، دلسوز، صادق و همیشه درصحنه حاضر بودن.

خبرنگاران نقش نورافکن را در جامعه دارند

خدمتگزار به نقش‌های متفاوت رسانه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: خبرنگاران نقش نورافکن را در جامعه دارند و می‌توانند زوایا پنهان را برای مسئولان بیان کنند.

 وی فرهنگ‌سازی را از دیگر نقش‌های اصحاب رسانه ذکر کرد و افزود: اصحاب رسانه از عناصر فرهنگ‌ساز هستند و انتظار می‌رود فرهنگ راست‌گویی، صداقت را بابیان واقعیات در جامعه نهادینه کند.

 وی بابیان اینکه رسانه‌ها باید به پویایی اجتماعی جامعه کمک کنند، ادامه داد: جامعه پویا باید زنده، شاداب و به امید به آینده زندگی کند و اگر یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج کنیم خدمت نکرده‌ایم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جامعه و به‌ویژه نسل جوان ما باید امیدشان به آینده بیشتر باشد.

 وی به نقش تعاملی و سازندگی رسانه‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: ایفای نقش تعاملی که پیونددهنده میان بخش‌هاست از اهمیت اساسی برخورداراست.

خدمتگزار بابیان اینکه در شرایطی نیستیم که اشتقاق و جدایی را رواج دهیم، گفت: رسانه‌ها در عصر حاضر در تعامل کامل با دیگر بخشهای جامعه هستند و دستگاه‌های مدیریتی استان در زمینه حل مشکلات همواره در خدمت مردم بوده و هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار