رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان:
تابناک: رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن مساجد در استان اصفهان در دستور کار هیئت هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌‌های مساجد به ریاست استانداری اصفهان قرار گرفت و در نهایت مصوب شد.
کد خبر: ۷۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 05 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: بدون شک به‌کارگیری بیانات رهبر معظم انقلاب در پیشبرد کانون‌های فرهنگی و همچنین توسعه مساجد در استان‌های مختلف کشور می‌تواند رمز موفقیت فعالان فرهنگی در استان باشد.

وی افزود: طبق قانون، مصوبه شناسنامه‌دار کردن مساجد استان اصفهان به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه واگذار شد و در حال حاضر جلسات کارگروهی مربوطه نیز تشکیل شده و توسط واحد آمار استانداری اصفهان در حال آماده شدن هستند.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در 6 ماه دوم سال جاری جلسات مربوطه در رابطه با این موضوع مهم برگزار می‌شود و بعد از ارائه موضوع، اقدام به اجرای طرح می‌کنیم.

وی بیان کرد: طرح شناسنامه‌دار کردن مساجد استان اصفهان به صورتی اجرا می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی که در مسجد فعالیت می‌کنند، بتوانند خدماتی که باید به مسجد ارائه دهند را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن مساجد سبب یکپارچگی بیشتر میان مساجد استان می‌شود، اضافه کرد: این طرح همچنین سبب هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌هایی می‌شود که در مساجد فعالیت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار