رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین:
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با اشاره به سوء استفاده سیاسی برخی از سیاستمداران از فضای دانشگاه هاست گفت: سیاست آفت مباحث علمی و دانشگاهی است و به سیاست بازان اجازه ورود به فضای دانشگاه را نمی دهیم.
کد خبر: ۷۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 02 August 2015
به گزارش تابناک از قزوین، محمد مهدوی نیری در گفت و گو با خبرنگار تابناک در قزوین اشاره کرد: بنده نزدیک به 2 ماه است که در این سمت در استان قزوین فعالیت می کنم و در تمام این مدت تلاش من این بوده است که تعامل سازنده دانشگاه با جبهه های سیاسی مختلف استان معمول و متناسب باشد.
وی بیان کرد: از نظر بنده گرایش سیاسی خاصی نباید بر حاکمیت و ریاست در دانشگاه تاثیر گذار باشد چرا که بر کیفیت آموزش و نحوه آن تاثیر مستقیم خواهد داشت.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین افزود: در حال حاضر 1 هزار و 60 دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور مشغول به فعالیت است که از این مقدار 23 مرکز آموزشی علمی کاربردی در سطح استان فعالیت می کنند.
مهدوی گفت: در حال حاضر نزدیک به 12 هزار و 500 دانشجو که بیش از 17 درصد از دانشجویان استان را تشکیل می دهد در دانشگاه علمی کاربردی قزوین تحصیل می کنند و نزدیک به 1500 دانشجو در ترم تحصیلی گذشته از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار