رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت: امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم محبوب نساجی رخ بدهد.
کد خبر: ۷۰۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 07 January 2019

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، گفت: چهارشنبه جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. دستور جلسه در مورد مسایل مالی و تصویب بودجه سال آینده است. رئیس فدراسیون و کفاشیان هم که به امارات سفر کرده‌اند برای شرکت در مجمع به ایران برمی‌گردند. آنها برای حضور در افتتاحیه جام ملت‌ها دعوت شده بودند.

وی در مورد اینکه شایعه شده بود اعضای بازنشسته هیات رئیسه در این مجمع استعفا خواهند داد، گفت: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام.

بهروان در مورد وضعیت روسای هیات‌های فوتبال بازنشسته اظهار داشت: گفته شد که روسای هیات‌های بازنشسته تا پایان دوره خود در سمت خود باقی خواهند ماند و حتی عنوان شد که آنها برای دوره بعد نمی‌توانند ثبت نام کنند یا افرادی با بیش از ۶۵ سال سن دیگر نمی‌توانند در انتخابات ثبت نام کنند که هنوز هیچ نامه‌ای در این زمینه به دست‌مان نرسیده است. خیلی دنبال این نامه‌ هستیم.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مورد وضعیت نکونام و نساجی گفت: امیدوارم برای تیم محبوب نساجی اتفاقی رخ بدهد که برای این تیم خوب باشد. مردم قائمشهر نساجی را خیلی دوست دارند و امیدوارم به این تیم خوب مان کمک شود. مدیران این باشگاه نیز همگی کاربلد هستند و تدبیر لازم را به کار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار