سرپرست هیأت ووشو استان کرمانشاه با تکذیب خبر قهر مریم هاشمی، گفت: هاشمی، یکی از چهره‌های برتر و ماندگار ورزش کرمانشاه همچنان به‌عنوان نائب رئیس هیأت مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۶۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، «مریم هاشمی از هیأت ووشو قهر کرده بود و از نائب رئیسی هیأت کناره‌گیری کرد» این شایعه‌ای بود که در روزهای گذشته از ساختمان هیأت ووشو به بیرون درز پیدا کرد و رسانه‌ای شد، شایعه‌ای پرجزئیات از یک مسئله ساده که انگار یک‌باره بزرگ شده بود.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تکذیب و رد قهر مریم هاشمی، بانوی ووشوکار کرمانشاه از هیأت ووشو، اظهار داشت: در مورد شایعاتی که در این خصوص مطرح شده است اطلاعی ندارم، اما مریم هاشمی یکی از چهره‌های برتر و ماندگار ورزش کرمانشاه همچنان به عنوان نائب رئیس هیأت مشغول به فعالیت است.

سرپرست هیأت ووشو استان کرمانشاه از اخباری که در رسانه‌ها مبنی بر قهر مریم هاشمی از هیأت منتشر شد شوکه شد و افزود: مشکلی وجود ندارد و نمی‌دانیم این اخبار از کجا منتشر شدند، اما هاشمی پس از هماهنگی با هیأت، برای رسیدگی به امورات شخصی و دانشگاهی چند روز مرخصی گرفت.

مهدی‌پور در پایان، گفت: از رسانه‌ها و خبرنگاران درخواست می‌کنم ضمن دقت بیشتر در مخابره چنین اخباری بیش از پیش بر صحت و سقم خبرهای ارسالی حساس باشند.

گفتنی است، در جلسه معارفه احمدی صفری به عنوان عضو هیأت رئیسه ووشو، مریم هاشمی نیز در این جلسه حضور داشت و با ایستادن در عکس یادگاری که با حضور اعضای هیأت و صفری انجام شد به حاشیه قهرش از این هیأت پایان داد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار