سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره عکس آیین و سنت‌های بومی محلی تا ٢٣ دی ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 30 December 2018

بهرام جمالپور ضمن اعلام این خبر گفت: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری انجمن فیلم و عکس شهرستان با هدف شناسایی عکاسان جوان، ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت های هنری عکاسان استان و استعداد یابی از میان جوانان علاقمند در هنر عکاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره تا ٢٣ دی ماه امسال پذبرای آثار هنرمندان سراسر استان در دو بخش آزاد و ویژه خواهد بود.

جمالپور در ادامه افزود: موضوعات این جشنواره در بخش ویژه شامل سوگواری، جشن‌ها، پوشش، بازی‌ها و کوچ می‌باشد و در بخش آزاد هنرمندان می‌توانند به صورت آزاد آثار خود را ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی اظهار کرد: هر عکاس می‌تواند در هر بخش جشنواره حداکثر ١٠ اثر و در مجموع ٢٠ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

وی افزود: آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ همایش، جشنواره، کنگره و... ارائه شده باشد و باید به همراه مشخصات دقیق فردی نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیرخانه ارسال شوند.

همچنین ارسال آثار از طریق پیام‌رسان به شماره ٠٩٠١٤٥٢١٩٢٣ یا به نشانی دبیرخانه، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی ارسال شوند.

داوری آثار سومین جشنواره عکس آیین و سنت های بومی محلی در ٢٤ دی ماه و اختتامیه این جشنواره در ٢٧ دی ماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار