فرماندار نیشابور گفت: مستند «فضل ابن شاذان نیشابوری» به‌زودی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 30 July 2015
غلام‌حسین مظفری در جلسه ستاد برگزاری همایش صحابی چهارم امام شیعه؛ فضل ابن شاذان نیشابوری در محل اتاق جلسات ساختمان شماره 2 فرمانداری نیشابور، اظهار داشت: ستاد ساماندهی مجموعه فضل در کارگروه گردشگری شهرستان تصویب و تشکیل شده و همه اعضای ستاد باید پیگیر مصوبات ستاد ساماندهی باشند.

وی با یادآوری تاکید مقام معظم رهبری بر ورود آستان قدس رضوی نسبت به بزرگداشت شخصیت فضل ابن شاذان، بیان کرد: طبیعتا آنها هم علاقه‌مند به مشارکت در این همایش هستند و پیگیر جلسات تعامل با آنها هستیم، برگزاری همایش، آبروی نیشابور است و باید همه به ویژه رسانه‌های شهری به برگزاری جلسه کمک کنند.

مظفری از اینکه پیام نور طلسم برگزاری همایش فضل را در نیشابور شکست، تقدیر کرد و یادآور شد: ساختار ستاد به گونه‌ای باشد که از تمام ظرفیت‌های ادارات و بخش خصوصی استفاده شود.

رئیس اداره ‌ارشاد ‌نیشابور ‌نیز در این جسله گفت: هر کاری که می‌کنیم باید رسانه‌ای شود که اگر نشود صدای جلسه در جامعه منتشر نمی‌شود.

عباس کرخی با تقدیر از حضور همه جانبه خبرنگاران نیشابور در عرصه‌های عمومی، خواستار مشارکت ویژه شبکه‌های صدا و سیما برای پوشش‌ همایش فضل شد.

وی اضافه کرد: انجمن سینمای جوان نیشابور متعهد شده است با مبلغی کم، فیلم مستندی را در زمینه این فقیه، متکلم و محدث بزرگ شیعی با مشارکت صاحب نظران تهیه کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه چارت پیشنهادی سال 86 که بعد ملی دارد برای برگزاری همایش آذرماه نیشابور قابلیت تشکیلاتی ندارد، یادآور شد: امکان چاپ آثار فضل با توجه به ضیق وقت وجود ندارد ولی آثار و مقالات برگزیده در کتاب همایش به چاپ می‌رسد.

حامد صادقی؛ نماینده خبرنگاران در شورای فرهنگ عمومی نیز پیشنهاد برگزاری مسابقات فضل‌شناسی و حفظ حدیث در مدارس در فصل پاییز را داد که مورد پذیرش اعضای ستاد قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار