نماینده کهگیلویه بزرگ در اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه مطرح کرد؛
هاشمی پور اظهار داشت: محرومیت زدایی، سازندگی و عمران، تبیین اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، علمی، ورزشی، امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و دفاع از کشور از جمله عرصه هایی است که بسیج در طول عمر با برکت انقلاب ایفای نقش کرده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 27 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه اظهار داشت: بسیج از دستاوردهای ارزشمند نظام و یادگار امام راحل است.

وی افزود: بسیج در تمامی صحنه های انقلاب نقش پر رنگ و چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: محرومیت زدایی، سازندگی و عمران، تبیین اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، علمی، ورزشی، امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و دفاع از کشور از جمله عرصه هایی است که بسیج در طول عمر با برکت انقلاب ایفای نقش کرده است.

عدل هاشمی پور با اشاره به خصوصیات ممتاز بسیجیان عنوان کرد: این نهاد مردمی افتخار دارد که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و با ایمان راسخ به اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های کوچک و بزرگ تولیدی در کمک به تولید داخلی فعالیت می نماید.

وی با بیان میزان بالای آمادگی بسیج و توانمندی های گسترده ی آن در زمینه های مختلف عنوان کرد: بسیج در هر جایی که احساس شود و نیاز باشد حضور می یابد و در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در مواقع حساس انجام وظیفه می نماید.

هاشمی پور ابراز داشت: سپاه و بسیج با داشتن روحیه جهادی و انقلابی در آبادانی ایران نقش بسزایی داشته است و به نوبه خود افتخار میکنم که همواره یک بسیجی و سرباز نظام هستم.

وی ادامه داد: خدمات گسترده ای که قرارگاه خاتم الانبیا در سطح کشور انجام داده است نمونه ای از خدمت رسانی بسیج به مردم است و همواره در کنار دولتمردان به این خدمت رسانی افتخار می کند.

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه ضعف مدیریت و نداشتن روحیه انقلابی باعث بروز مشکلات اقتصادی و فشار به مردم شده است تصریح کرد: ظرفیت ‌ها باید به نحو مطلوبی ساماندهی شوند و مسئولیت ها باید فارغ از جناح بندی های خاص سیاسی به مدیران انقلابی واگذار شوند تا بتوانند با مدیریت جهادی خود مشکلات را رفع نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار