کد خبر: ۶۵۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 04 September 2018

تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از استقبال خوب کودکان گیلانی از اکران همزمان جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در رشت خبر داد.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت همزمان در سینما میرزا کوچک رشت برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به استقبال خوب کودکان گیلانی از این جشنواره تصریح کرد: در روزهای دوم و سوم جشنواره استقبال کودکان بسیار خوب بود.

 

فاضلی اظهار کرد: ١٠ فیلم منتخب این دوره از جشنواره شامل شش فیلم ایرانی و چهار فیلم خارجی از ۱۰ شهریور به مدت پنج روز در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در حال اکران شدن است.

 

وی ادامه داد: اردک لی به کارگردانی بهروز قریب پور، لکنت محمدرضا حاجی غلامی، آهوی پیشونی سفید ۲ از سیدجواد هاشمی، ضربه فنی غلامرضا رمضانی، سوم شخص غایب وحید نیکخواه آزاد و آخرین داستان از اشکان رهگذر از فیلم‌های منتخب ایرانی این جشنواره هستند که برای کودکان به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «شازده کوچولو»، «پرنسس طلسم‌شده» و «مرغ فلفلی» آرتیم لوکیچوف و «قهرمان کوچک» نیکولاس بری چهار فیلم منتخب جشنواره است که در رشت اکران می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار