مدیر عامل انجمن ترویج اهدای خون سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: ۴ کمیته فرهنگی و تبلیغاتی برای جذب اهدا کنندگان خون سالم، به صورت مستمر و منظم فعالیت می کند.
کد خبر: ۶۳۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 30 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : محمد مهدی حریری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تشکیل انجمن خیریه ترویج اهدای خون زیر نظر سازمان انتقال خون استان اصفهان با حضور مدیرانی همچون فرماندار و اعضای شورای شهر و غیره به عنوان اشخاص حقیقی در جهت توسعه ترویج اهدای خون تشکیل شد.

وی با اشاره به شروع فعالیت این انجمن از سال گذشته، افزود: هیئت مدیره این انجمن از اعضای شورای شهر، پزشکان و مسئولین شهر است که چهار کمیته شامل کمیته ترویج اهدای خون، کمیته علمی، کمیته ارتباطات و کمیته توسعه در این انجمن فعال است.

مدیر عامل انجمن ترویج اهدای خون سازمان انتقال خون استان اصفهان اعلام کرد: سالها بود که جای خالی چنین انجمنی در اصفهان برای ترویج فرهنگ اهدای خون که مردم و همه اقشار در آن فعال باشند، احساس می شد.

وی در خصوص اهمیت فعالیت کمیته توسعه، اظهار کرد: در این کمیته پیش بینی شده که بتوانیم فضاهای فیزیکی انتقال خون را در استان توسعه دهیم تا خدمات کیفی و کمی بهتری به بیماران ارائه شود.

حریری در خصوص فعالیت های فرهنگی و توسعه‌ای انجمن گفت: در استان اصفهان با کمبود فضاهای فیزیکی انتقال خون روبه رو هستیم که برای این امر تنها یک مرکز خواجو در اصفهان موجود است و در نظر داریم با کمک خیران این حوزه مرکز جامع انتقال خون را به عنوان یکی از کاملترین مراکز انتقال خون در اصفهان احداث کنیم.

وی بیان داشت: ۴۴ سال از تاسیس سازمان انتقال خونه استان اصفهان می گذرد و ۳۰ سال از زمان تاسیس بسیاری از بخش های مربوط به این سازمان همچون فریز کردن خون می گذرد و نیاز به ایجاد یک مرکز جدید برای فریز کردن خون داریم.

مدیر عامل انجمن ترویج اهدای خون سازمان انتقال خون استان اصفهان اضافه کرد: فرآورده های سازمان انتقال خون استان اصفهان از بعد سلامت و امنیت در رده خون های با کیفیت اروپا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار