نماینده مردم شیراز:تنها راه نجات یافتن از اعتیاد، آزادسازی ماده مخدر تریاک است، گفت: زمانی کشت می شد و فرد کشت کننده مصرف نمی کرد، چرا که به مضرات آن آشنا بود.
کد خبر: ۶۲۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 28 June 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:مسعود رضایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز (7 تیر) در مراسم افتتاحیه مجتمع توانمندسازی ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی موسوم به «سادا» با اشاره به اینکه تنها راه نجات یافتن از اعتیاد، آزادسازی ماده مخدر تریاک است، گفت: زمانی کشت می شد و فرد کشت کننده مصرف نمی کرد، چرا که به مضرات آن آشنا بود.

 

وی با یادآوری این مطلب که در بسیاری کارهایمان در این 40 سال راه را اشتباه رفته ایم که نتیجه آن همین چالش های اجتماعی است که در برابر آن ناتوانیم، اضافه کرد: این چالش ها باعث شده تا فداکاری های نیروی انتظامی مقرون به صرفه نباشد.

 

این نماینده در خانه ملت با تاکید بر اینکه در این راه حدود 20 هزار نفر جان خود را از دست دادند و این باعث می شود تا خانواده های بی سرپرست آسیب های غیر قابل جبران ببینند، اظهار داشت: یکی از عوامل اثرگذار در گسترش مواد مخدر بیکاری است.

 

وی با تاکید بر اینکه مافیای مواد مخدر آنقدر قدرت دارد که اگر تمام توان خود را به کار گیریم قادر به متوقف کردن این مسئله نیستیم، اضافه کرد: اگر بیکاری از بین برود درصد بالایی از معتادین خودبخود دست از اعتیاد می کشند.

 

رضایی، طلاق، بی سرپرستی، بد سرپرستی و سهل الوصول بودن مواد مخدر را باعث ترویج این اتفاق شوم دانست و یادآور شد: سود آوری مواد مخدر باعث گسترش استفاده از آن شده است.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: انسانی که به دلیل بیکاری روی به خرید و فروش مواد می آورد از کودکی بی گناه و بد سرپرست تبدیل به یک جانی می شود که تا پای اعدام می رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار