مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان مطالبات معوقه این سازمان را هفت هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان مطالبات مربوط به دستگاههای دولتی و شرکتهای بزرگ است.
کد خبر: ۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 11 July 2015
به گزارش تابناک، سیدفاضل حیدری بلوکی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه 54 درصد جمعیت هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند از افزایش سه درصدی جمعیت تحت پوشش خبرداد.
 
وی افزود:تا پایان سال 93جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی درهرمزگان با بالاترین ضریب کشور  به 858 هزار و442 رسیده است که درمقایسه با سال 92سه درصد افزایش یافته است.
 
حیدری تصریح کرد:درمدت سه ماهه امسال 760میلیارد ریال بابت بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداختهای کوتاه مدت درقالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت پرداخت شده است .
 
وی این رقم را برای سال 93در مجموع 272میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان پرداختی درسال گذشته 181میلیارد تومان دربخش مستمری بازنشستگی بوده است.
 
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان همچنین از صدور دو هزار و 917مورداسناد صادره بارقم733میلیاردریال بابت کمکهای قانونی درسه ماهه امسال خبرداد و گفت:این رقم 36درصد درمقایسه بامدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
 
حیدری میزان مقرری بگیران را تا پایان خرداد یکهزار و 270اعلام کرد که 18درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
 
وی حوادث ناشی از کار را 38مورد در مدت سه ماهه امسال اعلام کرد که یک درصد آن منجر به از کار افتادگی کامل، سه درصد نقض عضو و 34درصد بهبودی کامل یافته اند.
 
این مقام مسوول میزان کل حوادث سال گذشته را 228مورد اعلام کرد.
 
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان  درادامه جمع بیمه شدگان اصلی و تبعی را 798هزارو 863نفراعلام کرد و افزود:بیشترین میزان مستمری بگیران تحت پوشش را بازنشستگان با 12هزار و 968نفرتشکیل می دهند.
 
وی همچنین با بیان اینکه 28واحد بیمه ای در سطح هرمزگان فعالیت دارند از راه اندازی شعبه چهاربندرعباس درسال جاری در مجتمع بندری شهید رجایی خبرداد و گفت:چنانچه مشکل زیر ساختهای مخابراتی برطرف گردد راه اندازی سه شعبه اقماری نیزدر برنامه اجرایی امسال قراردارد.
 
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان همچنین مطالبات معوقه این سازمان را هفت هزارمیلیاردریال اعلام کرد و گفت:بیشترین میزان مطالبات مربوط به دستگاههای دولتی و شرکتهای بزرگ است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار