مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به اینکه فروش یکی از دغدغه و مشکلات اصلی اغلب تولیدکنندگان در کشور است، گفت: استفاده از فضای مجازی راهی برای برون رفت از مشکلات تولید داخلی است.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 10 May 2018

محمد یارمند در جلسه کارگروه زنان و خانواده استانداری یزد با اشاره به مورد غفلت قرار گرفتن مباحث مشاوره و حمایت از فرآیند تولید در کشور اظهار داشت: این کار باید از قبل از تولید و در هنگام تولید به صورت جدی و دقیق انجام گیرد.

وی افزود: بسیار لازم است تا به ‌نوعی با ایجاد چتری حمایتی، تولید کنندگان را در مراحل متعدد قبل، حین انجام و بعد از فعالیت خود حمایت کرد تا در برابر معضلات و موانع پیش رو بیمه بوده و از چرخه تولید خارج نشوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد فروش یکی از دغدغه و مشکلات اصلی اغلب تولیدکنندگان در کشور عنوان کرد و اذعان داشت: باید برای برون رفت آن‌ها از این مشکل، راهکاری یافت و به نظر می‌رسد مهمترین راهکار، برند سازی باشد.

یارمند با بیان اینکه متأسفانه آموزش‌های اقتصادی در بین فعالان این عرصه مشاهده نمی‌شود که به طور حتم در پیشرفت کشور نیز تأثیرگذار است تصریح کرد: کار روی بحث برندسازی و ایجاد نشان باید بیشتر در دستور کار قرار گیرد و مطمئنا اگر این اتفاق افتاد بحث فروش محصولات نیز با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود.

وی به اثرگذاری برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها در بحث تولید داخلی اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها می‌تواند به صورت مقطعی برای بهبود وضعیت بازار خوب باشد اما به طور قطع نتایج پایداری به دنبال ندارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در پایان با بیان اینکه یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات تولید داخلی را استفاده از فضای مجازی دانست و گفت: متأسفانه در این و ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده نشده و مورد غفلت قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار