استاندارقم:
استاندار قم گفت: همگرایی و هم افزایی خوبی بین مسئولان برای ارائه خدمات درحد توان به زائران در مسجد مقدس جمکران دیده می شود.
کد خبر: ۵۹۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 02 May 2018

به گزارش تابناک قم،سید مهدی صادقی روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: امیدواریم به برکت دعای امام عصر (عج) و با تلاش مسئولان ،جشن بزرگ ایام نیمه شعبان که از شب گذشته در مسجد مقدس جمکران آغاز شده و تا امشب ادامه دارد، به بهترین نحو انجام شود.

از روز گذشته تاکنون جمعیت میلیونی زائران ایرانی و خارجی با حضور در شهر مقدس قم ضمن زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، در جشن بزرگ میلاد خجسته حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران شرکت کردند.

درحال حاضر خیل گسترده جمعیت همچنان به سمت مسجد مقدس جمکران درحرکت هستند تا دراین مکان مقدس در کنار هم برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) به درگاه الهی دست به دعا و نیایش بردارند.

استاندار قم درادامه گفت: با وجود حجم بالای تردد و خیل زائرانی که به سمت مسجد جمکران گسیل شده اند شاهد بودیم نسبت به سال گذشته خدمات رسانی بویژه در بحث ترافیک بهتر بوده است.

وی افزود: مشکل پارکینگ از جمله مهمترین مشکلات مربوطه به شهر قم در این ایام بوده که باید درسال های آینده تدابیر بهتری برای کنترل و هدایت آنها صورت گیرد.

امسال با پیش بینی ورود 70هزار خودرو به محدوده مسجد مقدس جمکران، 200 هکتار پارکینگ برای رفاه زائران اختصاص یافت.

شهرداری قم نیز برای کاهش ترافیک در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران ، از پنج نقطه این شهر اتوبوس های رایگان برای انتقال زائران به این مکان مقدس در نظر گرفته بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار