رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: سود تسهیلات بانکی باعث نگرانی صنایع تولیدی شده است.
کد خبر: ۵۹۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 29 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: علی خرمی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شوراهای اسلامی استان فارس اظهار داشت: شاخص‌های اقتصادی بر اساس آمار‌های بانک جهانی در حال رشد است و دربازارهای بورس و سرمایه‌گذاری ما روند رشد متعالی دارند.

وی افزود: بعد از بر جام باوجود همه فشارها و بدعهدی آمریکایی‌ها و جوسازی برخی جریان‌هایی که طالب تحریم هستند شاهد گشایش‌های قابل‌توجهی در مباحث اقتصادی، بازرگانی بانکی و صادرات هستیم.

خرمی با اشاره به اینکه برجام زمینه تعاملات جهانی کشور را رقم‌زده و نیز بدون تعامل با دنیا که عصر پیشرفت و فناوری در هزاره سوم و قرن 21 است نمی‌توان به توسعه همه‌جانبه دست‌یافت، افزود: مقام معظم رهبری در تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر روی اقتصاد درون‌زا برون‌نگر تأکید داشته‌اند و برای برون‌رفت از معضلات پیش روی جامعه فرامین معظم له را در تمامی ابعاد نهادینه کنیم.

رئیس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام‌های سیاسی مبتنی بر دموکراسی، احزاب سیاسی شناسنامه‌دار و تشکل‌های مدنی درواقع نقش محوری در مناسبت‌ ملت‌ها و دولت‌ها ایفا کرده و درنتیجه مطالبات مردم از دولت و انتظارات دولت و حاکمیت از مردم را احزاب به عهده گرفته و عملیاتی می‌کند.

خرمی خاطرنشان کرد: نقش کلیدی و محوری شوراهای اسلامی در جهت ایفای نقش حلقه واسطه حاکمت و مردم بسیار برجسته و حائز اهمیت بوده و نیز در شورای عالی استان‌های می‌توان طرح‌های خود را مستقیم و یا در قالب لایحه از طریق دولت به مجلس و شورا اسلامی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: نبود امکانات در بعد نیروی انسانی و نیز کمبود بودجه رسالت این نهاد مردمی را در تحقق رویکرد و استراتژی خود سلب کرده و از دولت درخواست حمایت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار