معاون راهداری جنوب کرمان خبر داد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با‌ شرکت‌های حمل و نقلی که بیشتر از کرایه تعیین شده اقدام به حمل بار محصولات کشاورزی سبزی و صیفی کنند، برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 11 April 2018

مجتبی محمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید و اجرای طرح کنترلی حمل و نقل محصولات کشاورزی در رودبار جنوب در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم برداشت محصولات کشاورزی سبزی و صیفی در این شهرستان اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی‌ها و کنترل و بازدید از شرکت‌های حمل و نقل رودبار جنوب با جدیت در دستور کار کارشناسان حوزه حمل و نقل اداره کل و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان عنوان کرد: با همکاری فرمانداری رودبار طرح نظارت بر اسناد حمل و نقلی و بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا در دستور کار جدی قرار گرفته است تا در این حجم حمل محصولات مورد سوء استفاده متخلفان واقع نشود.

وی افزود: در بازدید امروز کارشناسان حمل و نقل این اداره کل به همراه نماینده فرماندار رودبار از روند صدور بارنامه‌ها و نظارت بر قیمت کرایه حمل و نقل به شرکت‌ها و مدیران عامل شرکت‌های متخلف تذکر کتبی و مکتوب داده شد.

محمدی با بیان اینکه روند صدور اسناد حمل و نقل در سیستم صدور بارنامه این اداره کل ثبت می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل حساس حمل و نقل جنوب استان قرار داریم با کوچکترین تخلفات حمل و نقلی به شدت برخورد خواهد شد. ​

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به مصوبات جلسه برنامه‌ریزی حمل و نقل نرخ کرایه توسط انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل بار رودبار تعیین و به تأیید فرمانداری شهرستان رسید و بر این اساس شرکت‌ها موظف به صدور بارنامه بر اساس آن هستند.

محمدی افزود: با‌ شرکت‌هایی که بیشتر از کرایه تعیین شده اقدام به حمل بار کنند برخورد خواهد شد و در همین راستا امروز 3 شرکت متخلف در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان به صورت موقت غیرفعال شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر کنترل نرخ حمل، تامین ناوگان برای حمل حاصل دسترنج کشاورزان دغدغه اصلی مجموعه این اداره کل بوده و با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رانندگان تسهیلاتی در نظر گرفته شده که حمل محصولات کشاورزی منطقه جنوب استان کرمان به‌خوبی صورت بگیرد.

محمودی گفت: در حال حاضر روزانه حدود یک‌هزار و 700 دستگاه کامیون اقدام به حمل محصولات کشاورزی منطقه می‌کنند که این عدد در اوج برداشت به بیش از 2 هزار دستگاه می‌رسد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: این اداره کل آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات کشاورزان منطقه است و برای همین منظور شماره پیامکی 1000141141141 در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار