فرماندار ابرکوه با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: مردم برای خرید کالاهای ایرانی، عزم جدی داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 08 April 2018

محمد کاظمی نسب، روز شنبه در نشست بررسی خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی افزود: در تحقق شعار امسال دستگاههای دولتی باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی به ارائه خدمات با کیفیت به مردم تلاش کنند .
وی بابیان اینکه یکی از راهکارهای تحقق حمایت از خرید کالای ایرانی مبارزه جدی تر با قاچاق کالاست که باید در دستور کارمسئولان باشد اظهارکرد: مسئولان برای اجرایی شدن این مهم که در اشتغال و تولید نقش به سزایی دارد همت مضاعف داشته باشند.
فرماندار ابرکوه اضافه کرد: مسئولان با شناسایی راهکارهای موثر در حوزه کاری خود به لحاظ ظرفیت های این شهرستان ، درمسیر تحقق شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است حرکت کنند.
کاظمی نسب با اشاره به نامگذاری هرسال توسط مقام معظم رهبری که بیشتر با موضوعات اقتصادی همراه بوده تصریح کرد: این موضوع نشان از دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی است که به عنوان سیاست های کلان مطرح می کنند.
نماینده عالی دولت در ابرکوه همچنین به خدمات ارایه شده ستاد سفر به مسافران نوروزی و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی اشاره و یادآورشد: تلاش همه دستگاههای اجرایی اعم از بخشداران مرکزی ، بهمن و شهرداران ابرکوه ، مهردشت و ادارات آموزش وپرورش ، بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر در خدمت به مسافران بسیار مطلوب بود.
کاظمی نسب یادآورشد : درایام تعطیلات نوروزی، 94 هزار و 227 مسافر داخلی و گردشگر خارجی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان دیدن کردند که رقم یاد شده نسبت به سال قبل10درصد رشد داشته است. 
وی افزود: درخت سرو 4500 ساله ، خانه آقازاده ، موزه مردم شناسی و بافت تاریخی ابرکوه ، مسجد بیرون منزلگاه امام رضا (ع) و مسجد جامع ابرکوه بیشترین بازدید کننده را داشته است .
این مسئول بابیان اینکه در این مدت گردشگران خارجی از خانه آقازاده و برخی آثار تاریخی ابرکوه بازدید کردند ادامه داد: 422 گردشگر خارجی از درخت سرو 4500ساله و 180گردشگر خارجی از خانه آقازاده ابرکوه دیدن کردند .
در این نشست هر یک اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان ابرکوه ، گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود برای رفاه حال مسافران نوروزی و گردشگران ارائه کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار